Hiii mensen, Ben benieuwd naar jullie mening van de volgende jongensnamen: Sky Jari Vince Tyler Duc Het moet passen bij mijn dochter Megan. Alvast superrrrr bedankt en meerdere opties voor passende namen zijn welkom.
Bij Duc moet ik meteen denken aan Christine le Duc. Vince vind ik een mooie naam, maar wordt volgens mij wel steeds populairder.
Mijn stem gaat naar Vince, erg mooi! Zeker als Megan ook op z'n Engels wordt uitgesproken, vind ik het een leuke combi
Heb ook op Vince gestemd.. Ik ken wel een paar meisjes die Sky heten...nog nooit een jongen gezien met die naam..
Ik vind Vince het mooiste...Jari ook nog wel maar vind ik niet zo bij Megan passen. De andere namen vind ik niet mooi.
Pfff, moeilijk hoor! Zijn ook niet namen waar ik voor zou kiezen maar Tyler of Vince vind ik het mooist bij Megan passen. Veel succes!
Neig nu ook steeds meer naar Vince. Tyler vind ik heel gaaf maar toch ook 'hard' klinken. Heb nog steeds het idee dat ik die ene naam over het hoofd zie... herkennen jullie dat? Meer stoere korte namen die bij Megan passen zijn meeeeer dan welkom