Hey meiden, Grrr hele lijstje weer overhoop en het wordt maar niet makkelijker. Wat is mooier en wie weet mooie tweede namen? Alvast bedankt
Sofie Elise, of Nienke (wel zo geschreven). Verder hou ik niet zo van tweede namen, ik zou het dus zo laten.
Ik stemde voor Nynke omdat het de enige naam is die mijn smaak is. Als tweede naam vind ik Nynke Faye wel mooi klinken
Bij Sofie Elise heb je toch al een 2de naam. Of wil je je dochter SofieElise noemen? Ik houd daar persoonlijk niet van en het wordt ook wel heel lang met je achternaam erachter. Ik vind Sofie of Elise het leukst, maar niet samen in 1 naam.
Ik heb gestemd op Sofie Elise, maar vind Elise eigenlijk mooier dan Sofie, dat komt zo erg vaak voor.
Wij komen steeds terug op Sofie Elise en dan als roepnaam elise. andersom vinden we het niet zo mooi en heb ook nog niet een andere naam gevonden die ik net zo vindt klinken bij elise. Hebben al nog andere namen geprobeerd voor sofie te zetten maar dat was het toch ook niet. Deze naam hadden we al in gedachte bij mijn vorrige zwangerschap maar sindsdien is sofie behoorlijk gehyped....Ik twijfel(de) aan Elize (dus met een Z) omdat ik dat mooier vindt als je hetr afkort naar Lize. Lise vindt ik dan weer net niet..... Snappen jullie me nog? Ik mezelf niet hahahaha. Doordat we aan aSofie voor elise twijfelden en ik niks anders wist, ook weer helemaal andere namen gaan zoeken. Liselotte vindt ik ook mooi maar weet ik weer niks bij. en Lotte Sofie Elise.... mwah... ook geen Yes reactie.