De meisjes naam staat al vast, nu opzoek naar een mooie naam voor een jongen. Als jullie nog iets weten wat wel in ons straatje past hoor ik het graag
Ik kies ook voor Melle of Mees. Denk dat met namen zoals Bink of Ole het kindje makkelijk gepest/geplaagd kan worden, om de naam..
Bink ! Lekker stoer. Persoonlijk vind ik Storm ook erg leuk. Helaas houdt mijn man niet van dat soort namen .
Dat pesten zijn we niet zo bang voor, als kinderen echt iemand willen pesten doen ze dat ook met een naam als Job of Sem oid. pff..jongensnamen zijn lastig!
Haha het is wel duidelijk dat de meeste een hele andere smaak hebben dan wij. Had ook niet anders verwacht eigenlijk, ik vond Bink eerst ook vreselijk...maar nu ik de naam een poos ken vind ik hem super! hebben jullie nog andere opties?
Ik heb gestemd op Melle! Vind Melle en Mees beide errrrrug leuk, de anderen vind ik echt helemaal niks!!
Ik zeg bink! Lekker kort en stoer en je hebt niet de kans dat er drie met dezelfde nam in de klas zitten.
Ow mij man houdt helaas niet van dit soort namen, maar ik wel Op mijn lijstje stond ook Mees en Melle, maar ik vind Bink ook heel leuk.