Ik weet het...er zijn al meerdere topics over...maar dus geen topics die echt helemaal passen bij wat ik wil, of gewoon nog niet DE naam hebben. Ik ben erg vroeg, maar vind het leuk om er al over na te denken. Mijn man niet...die begint pas als we weten wat het geslacht is...hahaha! Maar dus... Ik zoek jongens- en meisjesnamen. Korte namen, Engelse, Keltische of Scandinavische namen. Verder hoeven er niet perse letters wel of niet in te zitten. Als het Engelse of Keltische namen zijn wil ik wel dat het niet echt van die 'voetbalnamen' zijn, als jullie begrijpen wat ik daarmee bedoel? (bijvoorbeeld Nicky, Danny, Jayden, Brandon) Ik denk echt maximaal twee lettergrepen bij meisjes, en bij jonges zelfs maar 1 (of het moet echt een toffe naam zijn ) Wat ik bijvoorbeel leuk vind: Meisjes: Nena, Arwen en Jill Jongen: Mick en Kaj Met jongensnamen heb ik echt veeeeeel meer moeite. Ik weet wel een aantal leuke namen, maar die zijn helaas al vergeven hier in de buurt. Nou ik hoop dat jullie wat mooie namen voor ons kunnen verzinnen!
Mara is zeker leuk! Die schrijf ik op. Sverre is wel mooi, maar ik moet er aan wennen. Brent/Brett is ook wel leuk, maar niet helemaal Kjell is wel tof, maar helaas heet mijn neefje Kjeld.. Raff...ik denk dat mijn man dat helemaal niet leuk vind. Maar er zijn er al twee die zeker genoteerd worden! Hihi! Ik ben te veeleisend denk ik...hahaha! Zelf kwam ik Rune voor een jongen nog tegen, oke...niet 1 lettergreep, maar hij past wel bij Finn denk ik. En Mette voor een meisje...zo schattig!
Rune en Mette vind ik erg leuk, ook bij Finn! Ik ga nog een poging doen: Rick Jens Luc Max Mats Thom Sepp Jop Nika Nisa Nola Oona Nouk Eef / Eefje Elin Norah
Ik vond Mees heel leuk....tot ik een draak van een Meesje in de klas kreeg....hahahaha! Verder had ik al op mijn lijstje Oona, Nika en Elin. De rest is ook leuk, maar dus vaak gewoon al bezet. (Luna bij mn vriendin, Nora bij mn zus enz.) Bij de jongensnamen vind ik eigenlijk alleen Thom wel leuk. Meidennamen zat dus...maar voor een jongen heb ik echt die 32 weken nog nodig denk ik! Hahaha!
tja Thom... die vind ik ook heel leuk erg he, vervelende kinderen in de klas met juist een hele leuke naam... ik heb heel wat namen om zo'n rede afgekeurd
Voor een meisje is Mette idd super. Oona ook! Wat vind je van Mila? Imme? Jente? Mare? Voor een jongen vind ik Rune leuk! Kan trouwens ook voor een meisje . Sverre ook mooi! Mats? Roef?
Mare vind ik ook mooi, of Flore. Als wij een meisje hadden gekregen had ze bij de eerste 2 zwangerschappen Lieve geheten en bij de laatste Roos.
Mette erg leuk voor een meisje!! misschien nog: Diede Nore Jette Jongetjes zijn al veel optie genoemd volgens mij. vind persoonlijk Rune niet zo heel leuk, beetje te meisjesachtig. de leukste tot nu toe vind ik Sverre!!! erg leuk!! past ook goed bij Finn. verder misschien: Jorn Cas Hidde/Fedde
Hidde, dat klinkt ook wel leuk! Verder voor een jongen dus nog niet veel...pfffff Kan beter wachten tot ik het geslacht weet! Haha!