Imraan vind ik erg mooi, maar niet heel mannelijk. Younes zal iedereen vermoedelijk goed uitspreken, dat vind ik zelf best prettig als je niet 3 keer hoeft te verbeteren. Zakariyah is erg mooi. Husayn en Usama hebben helaas alletwee een slechte associatie.
Wat leuk om eens een ander palet namen te zien! Ik heb ze allemaal eens uitgesproken en ik vind Ayyoub de leukste Usama zou ik om praktische redenen niet doen. Op zich niets mis met de naam, maar lijkt inderdaad erg veel op Osama en dat is helaas een beladen naam (terwijl ook Osama gewoon een naam is). Ik weet niet hoe lang het duurt vooraleer je met zo'n naam weer een beetje normaal kunt inchecken voor een vliegreis. De broer van een vriendin van mij heet Usama en heeft daar helaas soms echt last van.
Nee want je zegt eerst een ej-klank en dan joep er achteraan. Hoop dat je beetje snapt wat ik bedoel.
Ja dat is jammer want het is op zich een mooie sterke naam. Maar misschien moet er toch nog wat jaren overheen gaan.
Leuk, eens een heel ander rijtje namen! Usama zou ik idd niet doen, dat is nog een veel te beladen naam. Ik heb Younes gestemd, ook makkelijk voor Hollanders om uit te spreken. Maar Imraan vind ik ook wel mooi!
Nog steeds Younes voor mij. Klinkt zo ontzettend goed en leuk! Zakariyah of Zacharias is sowieso niet echt mijn ding.