Ook hier blijft twijfel bestaan over de meisjesnaam en wel tussen Ize, Ise of Sofie. Wat betreft Ize/ise vind ik zelf de klank van de "z" mooier dan de "s"waardoor ik op Ize kom, maar ben bang dat het wat gezocht is om het zo te schrijven. Graag jullie mening. Andere opties hoor ik ook nog graag. Dank alvast!
Sofie vind ik het leukst, maar ik vind de schrijfwijze Sophie mooier. Ise en Ize vind ik niks, lijken afkortingen.
Ik houd dan weer niet zo van de namen op een andere manier schrijven, dus zou dan kiezen voor Ise of als 1e voor Sophie
Ise vind ik wel leuk, wel lievig. En Sophie vind ik niet zo.. maar misschien dat het wel mooi bij jullie namen past, dat vind ik dan ook wel weer belangrijk.
Ik vind Ize echt prachtig! Een mooie meidennaam die net wat anders dan standaard is..en erg bijzonder..door de Z.
Ik vind Ize ook geweldig!! Ik hou niet van dat zoetsappige dus voor mij valt Ise gelijk af. Sofie vind ik mwah, Sophia vind ik dan leuker.
Ize valt voor mij af, vind het veel te lijzig klinken...Ise is voor mij al wat 'krachtiger' qua uitspraak...maar er zullen nog steeds veel mensen zijn die er 'iiiiiieeeeeeeeezzzzzzzzzuh' van maken en dan vind ik dus niets... (Hier de reden geweest waardoor Elise afviel...mijn man spreekt dat uit als 'eeeeliiiiieeeezuh'...) Ik ga dus voor Sofie.
Ik vind zowel Ise als Ize erg leuk, maar ken een hele leuke Ise, daarom heb ik daarvoor gekozen. Sofie is mij veel te populair!
Ik vind Ise of Ize ook het leukst! De schrijfwijze maakt me niet veel uit, maar ik ga in de poll voor Ize, omdat jij het zo uit zo spreken .
Ik vind Sofie het mooist, maar vind de schrijfwijze niet zo mooi. Zou zelf dan eerder voor Sophie gaan.
Ize vind ik ook geweldig....alleen vind ik hem zo krt vergeleken met mijn dochter haar naam. Sofie vind ik niet zo.
Dank voor jullie reacties! Toch heel fijn om eens andere meningen te horen omdat je het zo moeilijk aan je omgeving kan vragen. Meer reacties zijn altijd welkom