We zijn zwanger van de 4e en weten het geslacht nog niet, maar de jongensnaam zijn we al zo goed als uit en een meisjesnaam bedenken vinden we best wel moeilijk na 3 jongens. Onze oudste heet P.ete en we hebben een tweeling die L.uc en S.tan heten. Toen we nog niet wisten dat de tweeling jongens zouden worden, hadden we bijvoorbeeld Céline en Hélène als meisjesnamen bedacht. Nu vind ik een van deze meisjesnamen weer niet zo passen bij de jongensnamen die we al hebben. We willen geen P of L of S als beginletter en bij voorkeur een meisjesnaam die kort is, 1 of 2 lettergrepen, en die dus bij de andere namen in het rijtje past. Namen die we leuk vinden zijn bijvoorbeeld Eline, Elise, Lynn, Lisa, Anne, maar die zijn al bezet door kinderen van nichten/neven van ons of hebben een beginletter die we al hebben. Misschien hebben jullie nog leuke ideeen voor ons?
Hoi! (Voor de 'duidelijkheid': ander forum, andere nickname. ) Mijn eerste keus: Evi <3 Tess Jill Elin Loïs Maud Emma Yara/Jara Isis Anna Ella/Isa/Isabella Amy/Emi/Noëmi Eva/Ava Zara Demi
er staan al veel namen bij die ik ook zou bedenken bij jullie 3 zoons. ik zou kiezen voor namen zoals: Jill Jade Lynn Tess Britt Yara
Alvast bedankt voor jullie input Onze achternaam begint met een B, dus ik denk dat een voornaam met een B ook niet zo lekker klinkt. Jill, Emma en Eva stonden op mijn lijstje, maar helaas vindt mijn man dit niks. Het dochtertje van de ex van mijn man (waarmee hij nog contact heeft) heet Amy, dus dat wordt hem helaas ook niet. Een tante van me heet Vera. Een ex-collega van me die ik niet zo mocht heet Kate. En verder zijn de namen Lynn, Elin en Noa al bezet door dochtertjes van nichten/neven van ons. Toen we 6 jaar geleden zwanger waren van de eerste was het allemaal wat makkelijker we waren een van de eerste bij nichten/neven en vrienden die aan kinderen begonnen dus nog genoeg keuze in namen... Ik heb in ieder geval weer een paar namen die ik aan manlief zal voordragen, dankjewel!
Aangezien ik de kids ken, ga ik er vanuit dat het dan ook zo'n schattig blond meisje wordt dat haar mannetje staat. Denk dan gelijk aan namen als Maud Isa Britt Tess Evi Noor Demi Amber Romy Amy
Semma ipv Emma (maar dan zit je met de S) Nora Fiona Nova Feline/Felina Ivy Aya Juna Ariana Joline Alicia Eline