Dag dames, Ik weet het niet meer we hebben heel wat namen voorbij zien komen maar toch hebben we het gevoel dat het 'net' niet is! De volgende hebben wij op ons lijstje staan voor onze dochter Yara Jasmijn Sophie Anne-Fleur Justine (maar zo heet mijn nichtje al, en vind dat dus niet kunnen) Anna Rosalie Mila Hebben jullie nog suggesties? Alles is welkom!! Wij houden van niet al te simpel, en vonden dit al redelijk simpel haha... Thanks!!
Isabella vind ik een hele mooie naam, zelfs mijn zoontje van 5 had deze verzonnen.....maar papa gaat niet overstag Onze zoon had ook Willemijn....het klinkt best schattig, maar vind het niet zo bij ons passen...
Ja klinkt goed! Aan het einde van de rit ga ik dit even overhandigen aan mijn man haha, en dan zeg ik...kies maar wat uit
Ellenoor Elinoor Madeleine Feline Zou een Frans klinkende meisjesnaam er misschien niet mooi bij staan? Misschien kun je daar eens googlen?
Ik zou toch wel een spaanse meisjes naam uitkiezen bij Joaquin. -Elena -Ainhoa -Marisa -Sonia -Alicia -Mireia -Belèn -Melania -Natalia
Wij twijfelde trouwens tussen Micah of joaquin.. manlief is half Spaans half portugees.. het is Micah geworden.. Voor een meisje hadden wij sofia