We twijfelen nog steeds over de tweede naam mochten we een meisje krijgen Q.uinn Sophie (ml keus maar ik vind het te tuttig) Q.uinn Olivia (mijn keus maar ml moet steeds aan het varkentje uit de tekenfilm denken. Wat vinden jullie??
Het is een naam voor beide. al zijn er bijna geen meisjes die zo heten in NL. in bijv. Amerika veel meer.
hmmm vind Q.uinn Livia ook wel leuk klinken. Bij Olivia moet ik ook meteen aan dat varkentje denken (het is wel een heel leuk varkentje trouwens)
Hier heet onze dochter Livia en idd als olivia op tv is moet ik er al aan denken ook al is het niet helemaal hetzelfde haha, maar ik vind het verder niet erg en storen.
Beide mooi maar Quinn Sophie vind ik mooier klinken doordat beide namen dan met een medeklinker beginnen..
Quinn Olivia Vind ik mooier en een tweede naam gebruik je toch niet zo heel vaak, dus je man zal niet heel vaak aan het varkentje hoeven denken. En ondanks dat ik de naam Quinn in de 'praktijk' ook alleen als jongensnaam ken, vind ik hem voor een meisje wel erg leuk!