Hay, Ik ben een aantal weken zwanger,en over een paar weekjes gaan wij een geslachtsecho laten maken... Ik ben zo ontzettend benieuwd wat het is... Zelf denk ik een meisje, wat ik overigens geweldig vind. Alhoewel ik met een jongetje net zo blij ben. Maar toch zijn we natuurlijk al wat namen aan het bedenken. Ik heb een paar namen die wij wel erg leuk vinden voor een meisje...maar ik vraag me af wat mensen daarvan vinden. Ik schrijf ze hier onder op en zou graag een reactie willen 1. Laudi 2. Lana 3. Gina 4. Niké (Nikee) 5. Dominique (Do) 6. Nica (Nika) Ik hou van korte stoere meiden namen. Daarom bij Dominique de afkorting van Do. Ik wacht met smart jullie reactie af. Groetjess
Tja ik vind Lana heel leuk We hebben geen negatieve reacties gehad op deze naam ... ) Ik zou het gewoon doen
1. Nika - Best leuk maar Nieke nog mooier (iets minder hard) 2. Laudi - bijzonder! / beetje vreemd, even wennen - vind Laurie mooier 3. Niké (Nikee) - best leuk, beetje hard en niet zo'n fijne klank 4. Gina - best leuk, maar ook wat ouderwets of zo 5. Lana - beetje zeurderige klank - Lara of Mara vind ik mooier 6. Dominique (Do) - beetje te soft en bekakt
Ik ben iedere keer verbaasd over dat er zoveel nensen de naam lana leuk vindrn. Ik vind hm afschuwelijk net als fenna. Ik zie daar van die kattekopjes bij. Lara of yara weer wel leuk. Van jouw lijst vind ik dominique het leukst. Anders nike.
Whoow... wat hebben veel mensen een verschillende mening zeg!!! Had ik eigenlijk niet verwacht haha! Maar hmmm ja jullie geven natuurlijk jullie mening en daar was ik echt benieuwd naar. Hoop eigenlijk op nog ietsjes meer reacties want vind het eigenlijk wel leuk om te lezen. Het valt me wel op dat Niké, Nica of Lana het meeste gezegd worden. En inderdaad, Lana vond ik ook altijd een katte kopjes naam als ik het zo mag zeggen maar op een of andere manier ben ik hem wel errug leuk gaan vinden... Ik wacht op nog meer reacties!!! Dank jullie wel!!!