Oke, ik ben nog lang zover niet, maar zit weer met een groot probleem, namelijk het verzinnen van een mooie naam. Onze dochter heet Eliza en hier zoek ik dus een mooie jongens en meiden naam bij. Ik zou het erg leuk vinden als dit ook met een E zou beginnen maar het is geen must. Mag ook wel iets een buitenlands tintje hebben aangezien mijn man geen rasechte Nederlander is. Weet iemand iets leuks? Groetjes Kalush
Hou er wel rekening mee dat je kinderen dezelfde voorletter krijgen als je weer een E kiest. Om verwarring met post (bankafschriften etc.) te voorkomen, zou ik dan wel een 2e naam geven. Dan weet je in ieder geval met officiele poststukken voor wie het bestemd is.
Eliza en... Rozalie Elina Leoni Eric Ezra Ik vind Ezra zelf wel erg leuk... Ben benieuwd wat jullie zelf leuk gaan vinden, laat je t ons nog weten?
daar heb je helemaal gelijk in. toen ik nog thuis woonde was het afentoe een ramp met de post onze namen: silvana (ik) sabrina saskia ook al hadden we allemaal een tweede naam en saskia had er zelfs 3. bij een hoop bedrijven etc wordt alleen de eerste letter gebruikt en de rest niet......waren afentoe toch wat verwarringen.
Wat dacht je van: Eloïse Elvira Ellen Elly Emma Esther Esri Eveline Eva Ewout Erik Edwin Of met een andere begin letter: Joyce Chloe Desiree Lindsay Laura Saskia Jennifer Debbie Daisy Demi Rebecca Regina Nikki Nicole Bianca Mike Mitchell David Sven Colin Connor Quinten Milan Stefan Joey Joshua Jeremy Succes ermee! Groetjes, Baby4me
Efiriel (Ee-fie-rie-jel) Eivert (blergh... maartoch) Eric Ebke Edwin Elja Ewan Ewout Ekkert Elisha Erin Eron Emma Esther Elizabeth Elize Elsa Elly Eske Edit Erienne Eva Eefke Etna Andere letter: Josh David Dash Jason Dean Jesper Rik Chris Hossam Pepijn Ramzy Kick Luca Lucas Courage Jaimy Tristan Sharief Xavier Yuna Johanna Maria Luna Aurore Terra Nova Ashura Fiona Honore Honorien Ariette Joy Faith Hope Souraiya Shady Shaya Soleil Nienke Danja Jura Jade Justina Jaimee Chris Christa Chrissy Larissa Videl Zelda Hillary Mara Moira Maya Sabrin Praise Kimberly Nala Saphira Sophie Azuxena Minerva Amira Samira Lara Sarah Sorah Hoyja Heel veel verschilllende namen, verschillende achtergronden etc. Misschien heb je iets aan deze "super-mix" ? .