Wij zijn nog steeds op zoek naar een Scandinavische jongensnaam. Meisjesnaam zijn we helemaal over uit! Tweede naam zal I.ngvar zijn en de achternaam begint met een M Welke vinden jullie het mooist? Daven Olav Lasse Sverre Thorben Of kennen jullie nog een soortgelijke naam?
Olaf/Olav en Sverre vind ik het leukst, ook bij de naam van broer Daven ken ik niet zo goed als Scandinavische naam. Denk dat het eerder Davin is, van Dagfinn? Vind ik niet zo'n mooie naam, een beetje plat. Lasse vind ik lastig vanwege de rijm (plasse). Thorben vind ik ook mooi, maar wat hard en minder speciaal. Andere ideetjes: Birger Bjarne <3 Ebbe Einar Erland, Erlend Esben, Espen Frej Gunnar Gunne Hemming, Henning Hjalmar Holger Jarl, Jarle Jonas Kai / Kaj / Cai / Caj Kalle Kjell Kristen Laurits / Lauritz Leif Linus Lorens Magnus Malte Mats Nils Ole Osvald Ove Per Ragnar Rasmus Rune Sten Stian Svante Thor / Tor, Thore / Tore Thorvald / Torvald Ulrik Valdemar, Waldemar Valter, Walter Vidar Ville Vilmar
Ik had de naam Daven hier gevonden: Scandinavische jongensnamen Davin vind je ook veel, maar dat vind ik minder mooi!
Ik vind ze allemaal mooi! Ik denk dat als ik zou moeten kiezen uit dit lijstje dat ik thorben zou kiezen. Ragnar vind ik ook mooi! En Magnus ook!