Hoi meiden Het zullen de hormonen wel zijn maar ik twijfel me suf. Mijn zoontje heet Lucas en mijn man heeft voor de tweede zijn zinnen gezet op Sepp. Nou klinkt het best ok maar ik weet het gewoon niet. Wil heb graag ook een plezier doen maar wil er ook achter kunnen staan. Sepp ja kaN ik wel aan wennen maar vraag me af of er niks is wat beter bij mij past. Ik heb alleen Jesse op de lijst maar dat vind manlief vreselijk. Namen die ik mooi vind zoals Ruben florian thijmen thom etc zijn allemaal al bezet. Vraagje hebben jullie nog suggesties in deze stijl en wat vinden jullie van de 'Lucas en Sepp' combinatie Hoor het graag van jullie
Ik twijfel ook heel erg bij die naam, vind hem wel wat hebben en toch ook weer niet.. Misschien is Senn wat voor jullie? Vind ik dan wel weer super leuke naam maar die kunnen wij helaas niet meer geven want me neefje heet al zo.. Succes!
Nou dat heb ik dus ook hoe vaker ik hem noem hoe gewoner die klinkt maat ben toch meer van de oerhollandse namen. Hoe wel ik het wel weer superleuk bij Lucas vind. Senn vind ik niks. Thnx voor t meedenken
O en voor de meedenkers alles wat op -as of is eindigd zoals Floris tobias oid vind ik dan weer niet leuk bij Lucas evenals namen net dezelfde voorletter. Lastig he.
Ik vind Sepp geen leuke naam, maar vooral niet passen bij Lucas (of de andere namen die jij noemt, die vind ik nl wel erg leuk). Wat vind je van: Tijn Abel Arthur Oscar Felix Robin Olivier Julian Simon Sven
Haha edn, het is zeker ook niet mijn eerste keuze maarja soms moet je compromissen sluiten.. probeer hem al over te halen voor sem oid maar hij vind Sepp zo vreselijk leuk. En omdat ik dus verder bij geen een naam (op bovenstaande al bezette namen na) een Wow effect heb dacht ik ff vragen hier misschien nog een idee. Olivier en julian trouwens eniggg maar ook al bezet hier. Vind Daan of koen ook wel leuk maar dat vind ml weer niks, die is zo standvastig hihi
Lucas en Sepp vind ik een mooie combinatie. Jesse vind ik nog veel mooier. mja zo heet onze zoon dan ook haha
Ik vind Lucas en Sepp ook niet bij elkaar passen, en vind Sepp echt geen leuke naam. Jammer dat hij Jesse vreselijk vindt!
Ik vind Sepp niet zo mooi. Doet me aan een schep denken. Sorry. Ik vind de namen ook niet bij elkaar passen.
Thnx meiden voor t meedenken maar DE naam zie ik zo snel niet voorbijkomen allemaal iets te apart voor mij. Vrees dat het ditmaal toegeven wordt aan mn man. Maar eerlijk is eerlijk hoe vaker ik t zeg hoe leuker ie word.
En Seppe? Twee lettergrepen waardoor het wat beter past bij Lucas en op deze manier vind ik de dubbel p ook niet raar (bij Sepp wel, dan denk ik waar niet Sep?).
En Seth? Wat bedoel je met bezet? Als je populaire namen voor je kind kiest zal er altijd wel iemand ander in de buurt zijn die zo heet. Als ik zou moeten kiezen tussen een naam is die we samen leuk vinden en een die alleen een van ons leuk vind maar 'niemand' ander in de omgeving heeft, zou ik het echt wel weten
Hey Niena, Ik ken een Sep! Super leuk mannetje! Ik hoor weleens dat sommigen er niet aan kunnen wennen, zelf helemaal aan gewend en vind het leuk. Past ook wel bij Lucas! Ik zou persoonlijk dan wel 1 p doen. Lucas en Sep. Lucas en Jens dan? Of Lucas en Siem?
Ik vind sep wel leuk maar absoluut niet passen bij lucas. een hele andere soort naam. misschien milan? Of mick.