Hoi meiden Wat vinden jullie van de naam Evan (op zijn Engels uitgesproken)? Mooi, tokkie, ... alle meningen zijn welkom Alvast bedankt!!
Ik ga er nu van uit dat jullie allebei NL zijn, dan vind ik het geen leuke naam. Echt tokkie niet, maar meer tokkie dan kak wel. Maar dat vind ik van vrijwel alle Engelse namen in NL. Als jullie wel een internationaal gezin zijn, vind ik hem wel oke, hoewel nog niet mijn smaak.
Ik hou helemaal niet van namen die je op z'n Engels uitspreekt.... Ik vind het allemaal 'kamp-namen'; Kimberley Ashley Jordi Mike Bbbrrrrrr.... Maar als jullie het mooi vinden moeten jullie het gewoon doen, er zijn altijd wel mensen die de naam die je kiest niets vinden Of je nu Bas, Olga, Pierre, of dat dan ook kiest.... Volg je hart!
Het is altijd interessant om meningen te horen, zeker bij ons want niemand weet het geslacht dus we kunnen geen feedback vragen aan de omgeving. Dankjewel!! Smaken verschillen inderdaad en we gaan hierbij ons hart volgen, we kunnen ons klein mannetje bijna niet meer anders inbeelden als een "Evan". Wat ons wat tegenhield was dat we nu al weten dat er mensen zullen zijn die de naam verkeerd zullen spellen of hem op zijn Nederlands zullen uitspreken, maar hey... mijn naam is in mijn ogen ook niet moeilijk maar toch heb ik het al op verschillende wijzen gespeld gezien en spreken mensen hem nog verkeerd uit. We zijn er dus uit!!!