De zoektocht gaat verder... Inmiddels weten we zeker dat we een jongetje krijgen en dat we de naam willen laten eindigen met een "o". Onze dochter heet Enora dus een naam die je niet veel hoort. We zijn nu dus op zoek naar een jongensnaam die daar mooi bij past en niet ordinair is Wel willen we graag weer een naam die je niet veel hoort. Hadden zelf bijv.: Elio Enzo/Enzio (maar bang voor de associatie met enzovoorts...) Leandro Miro Mido Milo (leuk maar komt veel voor ons n buurjongetje heet zo...) Nero Yaro (tot nu toe bij ons favoriet) Zino Graag hoor ik als jullie het toch ordi vinden! Iemand kwam met de naam Matteo en ik begin er steeds meer aan te wennen maar we hebben niks met de betekenis (zoon van god) en klinkt het niet "te netjes?" Wil liever wat stoerder Aaaaahhhhhh..... zwangere vrouwen en keuzestress.... Maar, zo zijn er hier nog meer gelukkig
Matteo is mijn favoriet Heel mooi! Ook bij Enora! Andere ideetjes (sorry als ze al in jullie lijstje staan, heb er niet erg op gelet): Enora en Ferro Enora en Celso Enora en Mauro Enora en Thibo Enora en Arno Enora en Leandro Enora en Alessio Enora en Nio Enora en Otto Enora en Alessandro Enora en Jaro Enora en Remco Enora en Menno Enora en Iljo Enora en Yarno Enora en Tygo Enora en Liano Enora en Renzo Enora en Vigo Enora en Xandro
Yaro of Miro zijn leuk! Matteo vind ik de minst mooie van de namen die jullie noemen.. Arlo of Nilo vind ik mooie namen eindigend op een O, misschien vinden jullie die ook leuk? Andere ideetjes: Aimo Alonzo Amando, Armando Anto, Anzo Antonio Armo, Arto, Arvo Aurelio Bruno Calixto Camilo Celio Ciro Cyrano Dario Doriano Elario, Eladio Emilio Ennio Enrico Ermo, Erno Ezio Fabio Fido, Fito Filippo Guido / Gido Hero Iago Ianto Ilaro, Ilario Indigo Ingo Ivaylo / Ivailo Jago / Yago Jalo Janaro Jeno Jiro, Juro Julio Kiro Kuno Kyo, Keo Lanzo Laszlo Launo, Lauro Lazzaro Lelio Lino Livio Lorenzo Lucio Marino Marzio Mauro, Mauno Maximo Menno Mirko Nando, Naldo Neo Philo Quirino Raimo Ramiro Reijo Reino Remo Renzo Rico, Rino Rocco Sandro Savino Seppo Silvano Silvio Taro Tiago / Thiago Tilo / Thilo Tilo, Timo Timoteo Toribio Tycho Tygo Tyko Valerio Vano Vasco / Vasko Velasco Vico Viggo Vigo Viljo Vito Wibo, Wido Yrjo Zeno
Matteo vind ik de mooiste en niet ordinair. suggesties : Ardo Bento Birgo Brendo Brenno Cedro Chandro Danjo Dasco - Desco Dentho Django Elgo Falco Fenno Gino Gwendo Ibo Indro Jardo Jarmo Jeltho Jendo Kenzo Keyro Kjento Landro Maro Miko Nio Nuno Reno Rivo Sibo Tibo Tico Vasco Wigo Xenno Zeppo Almiro Danilo Delano Diago Jamiro Lealdo Luano Miqueo Moreno Nicandro Orlando Romano Ximeno Deliano Galiano Roberio Romelio
Nilo is leuk! Maar krijg je dan niet heel de tijd verwarring met Milo. Moet ie steeds zeggen: neeheeee, met een N van Nico
Ik weet niet waarom maar namen die eindigen op een o vind ik bijna altijd ordinair/volks. Behalve bij Matteo, bij die naam heb ik dat helemaal niet. Milo, Rocco, Thygo en Viggo vind ik ook wat nettere O namen. Yaro vind ik leuk bij een getint jongentje maar niet bij een blanke, dat maakt het dan weer ordi. Dit is mijn persoonlijke mening en echt redenen waarom ik het vind kan ik niet geven.
Tja... ordi willen we natuurlijk niet Mijn man heet Claudio vandaar dat we de "o" op het einde leuk vinden. Er wordt vaak aan m gevraagd of t n italiaan is want zo ziet hij er ook uit, haha maar we zijn allebei hartstikke Nederlands. Ook bij mn dochter wordt vaak gevraagd wat voor nationaliteit haar vader heeft, heel veel dik en donker haar als babytje al. Gelukkig staat het prachtig
Matteo is mooi! Andere suggesties (Sorry voor eventuele dubbels) Otto Neo Enio Nando Julio Jarno Bavo Benno Remco Yenno Ilano Theo Mano Tibo Bruno Succes Emilie