We zijn er echt nog niet uit over de naam van ons meisje, maar eentje die wij allebei leuk vinden is Zara. Alleen een nicht van mij heet sara, zouden jullie om die reden een naam niet kiezen? Mijn dochter heet Isabel, past Zara daar volgens jullie bij? Verder denken we nog over Fayenn en Rosan. Ik vind het echt zo lastig deze keer...
Ik denk bij Zara meteen aan de winkel, dus vind het geen leuke naam. Je andere 2 opties vind ik ook niets. Is Rosanne een optie?
Zara vind ik niet mooi kwa schrijfwijze. Denk ook direct aan de kledingwinkel. Met een Z vind ik ook erg hard ipv. Sara. Bij Isabel denk ik eerder aan namen zoals : Julie, juliette, Sophie, Roos. Nouja op die toer
Zara kan best ook al heet je nicht Sara. En ipv Fayenn en Rosan zou ik Fayenne/Fayenna en Rosanne zeggen. Klinkt leuker omdat Isabel ook 3 lettergrepen heeft.
Ik vind Rosan echt veel leuker dan Zara. Persoonlijk zou ik geen naam kiezen die al in mijn familie is, maar dat is maar net hoe je er tegenover staat. En Rosan en of Vajen hoor je iig een stuk minder vaak
Ik vind het nu voor de tweede ook zo lastig..! Maar jij hebt nog iets meer tijd dan ik Ik vind Zara prima! Fayenn ook leuk, maar ik vind Rosan mooier bij Isabel. Succes!
Rosan vind ik er ook leuker bij Isabel & Rosan weet niet of je er op zit te wachten maar verdere leuke optie's zijn Isabel & Rosalie Isabel & Susan Isabel & Carlijn Isabel & Juliėt Isabel & Feline Isabel & Marlien