Er is nog steeds geen winnaar Welke vinden jullie het mooist? Thijmen, Tobias, Tobian of Tobin? Liefs
Hmm moeilijk, ik vind ze eigenlijk allemaal wel mooi! Tobias en Tobin dan wel favoriet. Tobian is het nét niet. Thijmen ook leuk! Aan mij heb je dus eigenlijk niks
Ik heb gestemd voor Tobias maar Tobin vind ik ook leuk. Tobian vind ik niks en Thijmen hoor je zo vaak dat het standaard wordt dat jongetjes zo heten hier in de buurt.
Thijmen gestemd! Neefje die zo heet, en vind het een prachtige naam! Tobias op nr. 2. Tobin en Tobian vind ik geen namen hoor!!
Hi annemarietjuh, Ik heb gestemd voor tobias Volgens mij gaat t gelijk op haha (ik probeer ook n bericht te maken maar t lukt niet, hoe doe ik dat?)
Tobin of Thijmen. Ik denk dat Tobias en Tobian snel afgekort worden tot Toby en dat vind ik vreselijk ... Ik heb gestemd op Tobin.
Tijmen zonder h vind ik iets stoerder. Leuke naam. Als ik het voor elkaar kon krijgen met manlief... Stond namelijk op MIJN lijstje De rest vind ik niet zo. Tobin vind ik het minst leuk.