Ik had mijn hele leven al een naam in gedachten en die heb ik aan ons eerste kindje kunnen geven. Ik ben niet zwanger, maar evengoed wel vast aan het nadenken welke naam we aan ons volgende kindje kunnen geven omdat ik denk ik sowieso niet genoeg zal hebben aan 9 maanden . Vooral een jongensnaam vind ik zoó moeilijk, het is net of niks leuk is. Wie kan helpen meedenken? Wensen: 2 lettergrepen 2-4 letters Liefst ergens een "o" in de naam
Uhmmm, herkomst maakt niet zoveel uit, maar geen kak ofzo (voor zover dat kan met zo weinig letters? ) Beetje categorie die jij noemt valt wel in het straatje ! Ik zoek alleen de YES-naam, maar die heb ik nog niet gehad
Tygo! Jona Joris Sion Moos Jorg Bjorn Jorn Roan Rico Milo Joost Rolf Owen Thomas Tobias( 3 lettergrepen maar zo leuk!) Joppe Loek , leuk! Joep Kobe Léon Tobin Nolan Joran
Wel fijn om die lijstjes zo te zien! Sommige namen lees ik normaal sneller overheen maar dit leest dan toch even anders Nog geen yes-naam, helaas. Maar wel e.e.a. opgeslagen.
Nog een paar zonder de -o Evan Kian Revi Jari Kars Liam Oh en toch nog een paar met een -o - Enzo - Jaro Geen idee of ik in de juiste richting zit hoor, maar wie weet zit er wat bij