Hoi dames Ik ben zwanger van de vierde en wij zijn op zoek naar een mooie naam Het word een jongen De andere drie heten tygo, Jane , Indy Iemand een idee?
Sky vind ik persoonlijk meer voor een meisj maar op zich een hele leuke naam. Ik ken helaas veel honden die Bodi heten, dus ik kan niet neutraal naar die naam kijken. Wat vinden jullie van Nino, Dani, Vince, Lenn, Duco ?
Als het bij ons een jongetje was geworden dan was het Benz of Troy geworden. Vince vind ik persoonlijk ook een mooie naam. Sterkte met zoeken 👍🏻
O wat is het moeilijk zeg een jongens naam Bedankt voor het meedenken ! Vind dat je wel gelijk heb over Bodi is ergens wel een hondennaam Sky vind ik ook leuk voor meisje maar ook jongen Pfff het word lastig
Ja ik vind bodi op zich heel leuk daar niet van ,maar soms doen namen je aan andere dingen denken. Misschien is Roby iets, Boaz, ik vind het moeilijk. Automatisch typte ik net trouwens body ( Engels ) of mijn autocorrectie deed het, dus dat kan ook nog wat verwarring scheppen.
Bodhi is niet echt mijn smaak maar wel een prima naam. Sky vind ik voor meiden..! Noah Noël Joel Dani Vince Finn Jack Lenn Glenn Ivan Liam
Dankjulliewel wel !! Wat lief dat jullie mee denken , zelf had ik ook me twijfels bij Bodi denkend aan honden naam dat is hier bevestigt dus valt af denk ik Vind het grappig dat meerendeel sky een meiden naam vind ..? Vind zelf de naam voor een jongen beter passen ..., Maar ik word nog steeds niet gelukkig van een naam waarvan ik denk dit is het Jona hebben we ook aan gedacht , wat vinden jullie hier van ... Verder zijn alle namen zeer welkom !! Bedankt meiden
Lex en Milo vind ik ook leuk dankje Vind jax ook leuk maar dat hoor je hier echt veel dus vind ik dan jammer
Ja vier letters zou het mooiste zijn indd Dit wilde ik maar omdat ik niks leuk vind stap ik er iets vanaf Niek vind ik wel leuk maar me man niet
Bodi vind ik wel leuk. maar ik ken dan ook geen hond die zo heet. Sky vind ik wel meer iets voor een meid. andere opties: Toby Cody Aron Abel Dean Evan Jiro Kurt Milo Nero Niko Ravi Remy Rolf Walt
Ik vind Luca mooi.. Maar dat komt omdat je nog geen naam hebt die eindigt op a 2 namen die eindigen op i of y vind ik niet erg mooi eigenlijk. Ik zou dus op zoek gaan naar een jongens naam met 4 letters die eindigen op een a
Ik dacht gelijk aan Dean. Ik vind Skye trouwens wel leuk (met een e erachter). Jona vind ik ook erg mooi! Andere ideeën: Dion Odin Kian Owen Micah / Mika Noam Boaz Brett Amos Idris Rohan Fedor Felix Otis Dimas Doran Declan Torin Kiran Kylian Myron / Miron Austin Ilay / Eli Gabriel Flynn Loyd Boyd ? Succes!
Jeetje wAt en lief. Zeg dat jullie alle de moeite nemen om mee te denken Dean is ook leuk maar zo wil me vriendin haar kind noemen mocht ze een zoon krijgen dus dat is geen optie Skye met een e erachter vind ik ook mooi Ik vind Jaxon met Een x ook mooi maar man weer niet zucht Wist bij alle drie me kids de naam en was 100 procent verliefd Vind het ni een drama ! Het blijft me maar bezig houden word er onrustig van zeg pfff hahaha Bedankt meiden Hoop zeker op nog meer ideeën