Haha, mijn man en ik kunnen het over 1 ding niet eens worden. Dat is de naam Willen jullie helpen en stemmen?
Ik heb op Yinthe gestemd! Ik vind Eljada en Dajana een beetje ordinair overkomen, Dirkje echt afschuwelijk, Lisa wel mooi maar n beetje simpel en Elja vind ik ook niet wat. Yinthe vind ik echt heel mooi, mooie klank, niet te gekunsteld, niet veel voorkomend.
Eens met bovenste gedeelte. Eljada en Dajana komt ordinair over en Dirkje echt niet leuk. Ik heb juist Lisa gestemd omdat dit een simpele naam is met een leuke uitspraak.
Hele verschillende namen inderdaad! Ik heb op Lisa gestemd maar vind Yinthe ook mooi. Zou het zelf wel als Jinte/Jinthe schrijven.
Ik vind Eljada en Dajana een beetje ordinair overkomen, Dirkje vind ik gewoon echt niet leuk en Lisa wat simpel, dus ik heb op Yinthe gestemd. Het liefst wel als Jinte of Jinthe geschreven.
Phoe wat een verschillende namen haha Dan vind ik persoonlijk Lisa of Dirkje het leukste.. Alhoewel dat ook weer 2 erg verschillende namen zijn.. Hmm moeilijk moeilijk.. ja ik kies voor Dirkje! Ipv Dirkje is misschien Josje, Guusje of Bobbie ook leuk?
Haha bedankt! We vinden het gewoon erg moeilijk Elke dag veranderd onze voorkeur. Wel een goede of Yinthe met een J te schrijven!
Elja, Eljada en Dajana vind ik niet lelijk klinken maar wel heel lelijk geschreven. Te fonetisch. Dirkje vind ik een vreemde naam hiertussen haha. Maar wel geinig (maar dat komt misschien omdat het mijn moeders tweede naam is). Lisa vind ik saai. Yinthe vind ik mooi (maar dan idd met een J)