Hoi allemaal! Ik ben 15 wkn zwanger en we weten al dat het een jongen word. Nu zijn we over de naam aan het denken en mijn vriend en ik hebben allebij een hele andere smaak. Gelukkig hebben we nog even maar mischien kunnen jullie helpen. Namen die ik mooi vind: Shane Dean Jayce Beetje Engels en appart maar ook weer niet te. Vriend houd van: Ties Vito Milan Van hem mag het niet te buitelanda klinken.... Hebben jullie ideeën? Groetjes mailey
😊 herkenbaar gelukkig konden we wel eens worden over 1 naam al blijf ik andere naam leuker vinden! Soms moet je water bij de wijn doen.
Oh lastig zeg, dat is wel echt een andere smaak. Succes met zoeken Hier een paar ideeën: Alex Bryan/Brian Chris Damiën Dylan Duncan Jack Jim Joël Jeff Mathew Morris Quint/Quinten Randy Rex Vince Vic
O best andere smaak ja, maar jullie vinden vast een leuke! Ik heb er ook een paar bedacht. -Boaz -Lex -Cas -Levi -Mees/Mace -Flynn -Kick -Mats
Nils Dies Quin(n) Vigo Tigo / Tygo / Tycho Seth Sid / Sil Neil Milay / Milai Scott Ilan / Ivan Raf(f) Sen(n) Sten Joah / Jona(h) Just Kai / Kay / Kaj Mels Sep(p) / Seb Miel
In ieder geval houden jullie allebei van korte namen, dat is al heel wat! Heb zo geen suggesties, maar het komt vast goed.
Jack Jamie Nick Bram Bas Tim Sam Dex Jim Chris Daan Diem Flynnt Finn Vince Jurre Kai Liam Mick Rik Stef Wes Zack
Zit hier misschien iets bij voor jullie beide? Aaron / Aron Alex Arlen, Arlo Boyd Brent Bruce Chris Dave Devin Dex, Dax Dien Dion, Deon Duuk Elwin Evan, Evin Felix Fender Ferdy Ferran, Ferren, Ferrin Finn Fitz Flint / Flynt Floyd Flynn Foss / Voss Fox Frey, Froy Glen / Glenn Holden Hoyt Ivan Jake James Jef / Jeff Jesse Jim Joel Jonah Julan Jules Kian / Kyan Kiran / Kyran / Kieran Knox / Nox Len / Lenn Leon Levi Levin Lex Liam Lloyd / Loyd Logan Lucan / Lukan Luke Marlo Max, Mex Mick Milas Milo Morris Niel / Neil Nilan, Nilas Noah Noel Nolan Oscar Otis Owen Quin / Quinn, Quint, Quinten Raf Ries / Rhys Sam, Sem Seb / Sepp / Sep Sef / Zef / Sev / Zev Sen / Senn Silas Silvan, Silven Stan, Sten Tex Tobin Troy, Trey Vince Walt Ward
Wij hadden exact hetzelfde probleem. Bij de eerste waren we er overigens wel snel uit dat werd B.rett en de volgende word R.avi. Ik ben ook meer van de engelstaige namen op mijn lijstje stonden namen als Sten, Dann, etc. Mijn man kwam met Lars en Stijn wat te hollands vond. Lenn vonden we beide ook leuk alleen komt in de omgeving al veel voor.
Heel herkenbaar probleem! Zelf ben ik van de korte krachtige namen en manlief van lange namen. Maar geloof mij, je komt er vanzelf één tegen die jullie beide mooi vinden. Je hebt nog even, dat scheelt. Succes!
Herkenbaar! Ik dacht aan namen als Teun, Gijs, Boris, Jan... Mijn man dacht eerder aan Delano, Sylvano, Damian. Uiteindelijk kwamen we op Colin uit. Engelser dan ik gewild had maar wel een naam die we allebei wel leuk vonden. En bij dochter had ik uiteindelijk de beslissende stem en nu had hij het. Namen die uiteindelijk ook nog op ons lijstje hebben gestaan die we allebei wel leuk vonden: Tobin Levin Revy Jesse Leon