Ik ben nu 35 weken zwanger en we blijven een beetje hangen met meisjesnamen. We weten het geslacht niet. Jongensnaam zijn we al aardig over uit alleen een meisjesnaam vinden we lastiger. Onze dochter heet Elize Charlotte. De namen die we nu hebben zijn: - Amelie - Daphne - Lisanne Maar we hebben nog niet het gevoel dat de naam erbij zit. Als 2e naam zitten we aan Leonoor te denken. We houden niet zo van populaire namen en geen Engelse/Amerikaanse namen. Hollandse en Duitse namen vinden we wel mooi. Hebben jullie ideeën voor een leuke meisjesnaam die ook bij Elize past?
Amelie heel mooi! Misschien; Feline Veerle Marise Livia Maren Louise Valerie Milena Linde Sanne Cathelijne Lauren Celeste Robine
Elize en Adine, Aïsha, Amara, Benthe, Carlijn, Celia, Céline, Daria, Fenna, Fiona, Hannah, Imara, Irene, Isaura, Isolde, Joëlle, Karlijn, Lauren, Liora, Livia, Lydia, Mariël, Melua, Sofia, Sterre, Thalia, Thirza, Veerle, Viora
Dank jullie wel voor de reacties. Carlijn stond ook op onze lijst maar mijn man vond dat teveel een hockey naam. Cathelijne vind ik ook erg leuk! Net als Liselot. Ik ga die namen meenemen. Amelie is mijn favoriet maar mijn man twijfelt daarover. Hij denkt dat mensen moeilijk gaan doen over de uitspraak.
Hannelore Juliana Lilian/Lilianne Carolina Vivian Marthe Jasmijn Jolijn Helena Olivia Josephine Aline/Alina
Madelijn Madieke Marise Melina Clarisse/Clarissa Larissa Kerstin Kristel/Christel Maxime Adalyn Hilde Iris Jule Evanne Kirsten Laura Marlene Olivia Evalin Simone Susanne Imme/Imma Silke Babet Florine Veerle/Vera Franka Marit Janou
Ik wilde Karlijn zeggen, maar die was helaas al van het lijstje zag ik.. En euhm, Milou? Naomi? Romee?
Leuke namen! Mijn voorkeur gaat naar Amelie, prachtige naam! Of Emilie, Bebette, Jolijn, Annabel, Mileine