Geen idee waarom, maar out of the blue popte zojuist Ronald ineens in m'n hoofd en direct daarachteraan dacht ik direct: hey wat grappig.. alle letters die in A.aron zitten, zitten ook in Ronald! Van de vanavond, na jouw laatste bericht genoemde namen, vind ik Hugo, Tobias en Jochem de mooiste
Hugo vind ik wel leuk maar vriendlief niet. Ronald ook voorbij gekomen, maar is helaas niet blijven hangen De andere namen niet onze smaak
Abel Kasper Jelle Melle Otis Owen Seppe Nolan Novan Mikai Daniël Benjamin Jonah Bodhi Vincent Wessel Thije Thijs Brian Xavi David
Bedankt! Daniel en Benjamin stonden op het lijstje maar toch afgevallen, Benjamin vinden we te lang, en bij Daniel vonden we Daan leuker. Maar we houden wat meer van 2 lettergreep namen. Ik vind het wel fijn dat jullie meedenken!
Ik dacht later nog aan Roland ipv. Ronald. En ook Roan heeft dezelfde letters als A.aron Zag ook dat jullie Daan leuk vinden, maar meer op zoek zijn naar een naam met twee lettergrepen. Is Dani, Jari of Manu misschien nog wat?
Thnx! Klopt maar bij roan voelt het geknutseld gezien het idd dezelfde letters zijn als aaron Roland/Ronald idd ook nog voorbij gekomen. Dani,jari, manu zijn niet onze smaak van namen.
Ik heb op Thomas gestemd, maar Tygo vind ik ook leuk. Andere ideeën mss nog: Simon Sander Leo Leander Jurre/Jurriën Jelle Olivier/Oliver Marijn Melle Nico Zeger
Nog een poging: Timo Nathan Matthias Robin Ronin Maarten Ivo Pieter Laurens Menno Filip Luca (ipv Lucas, al lijkt dat wellicht te veel op elkaar)
Nathan, Robin, Maarten en Laurens hebben op het lijstje gestaan, Luca vinden ze niet zo leuk als Lucas en is ook al vergeven