We weten inmiddels dat het het een jongentje wordt en we gaan hem Jason noemen. Wat vinden jullie hiervan? Nou vind ik dat we ook een meisjesnaam moeten hebben voor het geval dat... Nou kunnen we niet kiezen tussen Kate of Katie. Wat zouden jullie doen? Ik vind Katie liever maar een beetje kinderachtig als ze straks 50 is. Kate vind ik als ze klein is weer een beetje hard. Moeilijk, moeilijk.... Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!
Mijn man had voor een meisje ook Cate uitgezocht, maar toen waren aan het denken voor evt scheldnamen. En toen is die al snel afgevallen. Ik zou dus Katie nemen. Als ze later groot is kan ze zelf altijd nog Kate zeggen tegen mensen.
Jason = leuk! En ik zou Kate doen, maar haar Katie noemen als ze klein is. Kan ze zich dus later op een gegeven moment Kate laten noemen!
ik zou het net andersom doen ik zou haar katie noemen en later kan ze dat veranderen in kate! doen de meeste die een verkleinende naam hebben
en ik zou weer juist gaan voor Kate , omdat een klein kind altijd wel een verkleining krijgt zeg maar. Zeker als puber lijkt me katie wat kinderachtig klinken en het is en blijft wel de echte naam, dus dan kunnen ze zich wel anders laten noemen, maar op papieren enzo zien anderen toch ook dat ze eigenlijk katie heet.
Hoi! Ik vind Jason leuk alleen zou ik 'm zo schrijven Jayson...net ff anders en Katie vind ik ook heel leuk..ik hou van verkleiningen en geloof ook dat ze zichzelf later wel Kate zal gaan noemen en andersom gebeurd dat niet...dus mocht ze Katie zelf ook heel leuk vinden later dan kan ze zichzelf ook zo blijven noemen! Veel succes met je beslissing! groetjes Moie
Ik vind Kate wel een leuke naam, maar hij rijmt erg makkelijk, dus of ze daar zelf later gelukkig mee zal zijn?
Ik vind Jason een hele mooie naam, die staat ook op ons lijstje van mooie jongensnamen. Ik vind Kate of Katie allebei wel leuk, maar niet geweldig. Maar ik zou toch kiezen voor Kate, om precies dezelfde reden als Athina.
He dames, bedankt voor het meedenken! We hebben nog een echo gehad waar echt weer heel duidelijk op te zien was dat het een jongetje is, dus het word Jason. Ben blij dat de meeste van jullie het mooi vinden! Als het toch een meisje zou zijn geweest waren we alsnog voor Katie gegaan. Puur vanwegen de rijmwoorden. Kan ze er later toch nog Kate van maken. In iedergeval bedankt!
hmm.. ik vind Kate en Katie niet zo leuk eigenlijk.. Jason ook niet zo.. hou niet zo van engelse namen. Dan vind ik Justin leuker voor n jongen. En als ik tussen die 2 meisjesnamen moest kiezen dan vind ik Katie leuker.