verrassingsweekend weg!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door sunnyqueen21, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Okej geen idee of iemand hier op zit te wachten, maar ik moet het toch even kwijt. Vriendlief had een aantal weken terug al aangeven dat ik vorig weekend 24, 25 en 26 juli vrij moest houden omdat hij me dan een weekend mee zou nemen. Het was nog een verrassing waar heen. Zaterdag 24 juli was het dan zover. We stapten 's middags in de auto en reden naar Duitsland. Voorbij Osnabruck naar Melle. Daar kwamen we om 18.30 aan in het van der Valk hotel. WAUW wat een mooi hotel is dat zeg. 4 sterren dus aardig luxe. Inchecken en naar de hotelkamer. Hele mooie kamer en een douche en een BAD aanwezig in de badkamer. Heerlijk. En daar staat een prachtig bos bloemen op de slaapkamer. Had hij er bij geregeld. 's avonds een heerlijk 3 gangen diner genuttigd in het restaurant van het hotel. Ik wist niet dat mijn schat zo romantisch was en daarbij vind ik het heel fijn dat hij dit uit zichzelf regelt en dat ik er niet om hoef te vragen. Zondag zijn we naar de dierentuin geweest in Osnabruck en maandag zijn we de hele middag wezen fietsen. Hij had namelijk ook huurfietsen geregeld bij het hotel met een lunchpakket voor ons beiden. We hebben in de prachtige omgeving gefietst. 3 nachten zijn we er geweest en dinsdag moesten we helaas weer naar huis, maar ik heb genoten en ben echt dolgelukkig met mijn vent en dat heb ik hem laten merken ook hihihi ;);):p:D

2. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Superlief van je mannetje :D (Zal de mijne maar doorsturen naar die van jouw dan, misschien kan hij er nog wat van leren :p)

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Oh wat een superactie van je mannetje :D Heerlijk he een weekendje met zijn 2tjes er even uit!

Denk dat ik dit topic terloops onder vriendliefs aandacht schuif :p

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Schuif maar even mee;).

Wat erg lief van je mannetje. Daar knap je denk ik helemaal van op;).

:p

5. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja we gaan dit jaar niet op vakantie omdat we graag een schutting om onze tuin willen zetten en groter terras dus centjes gaan daarheen, maar om er toch even met zijn 2-en uit te zijn voor het vakantiegevoel had hij dit geregeld. Echt top!!!

6. Oh heerlijk meis! En dit mag je natuurlijk gewoon met ons delen! Harstikke leuk toch? :D

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Dat is echt hartstikke leuk en lief zeg!!!

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    *laat topic openstaan voor manlief, hint, hint! :D *

Gaaf zeg! Die van mij doet dat jammer genoeg niet. Al heeft hij wel toen ik zwanger was van Jitte een zwangerschapsmassage geregeld. Ook leuk, alleen is dat inmiddels alweer 2 jaar geleden.... ;) (ik klaag niet hoor, ik heb de liefste man van de hele wereld!)

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    * ook ik schuif hem onder vriendlief zijn neus*

Maar echt super lief van je vriend zeg! En zeker omdat hij het zelf geregeld heeft :D

Deel Deze Pagina