Hallo, Ik ben afgelopen vrijdag naar spoedspreekuur geweest op ziekenhuis ivm stekende klachten in mijn buik, urine etc nagekeken alles was in orde, ctg was goed, alles was in orde eigenlijk, maar deze pijn is gebleven zo heftig met momenten dat ik helemaal krom loop ervan, op ziekenhuis zeiden ze dat dit door het indalen kon zijn maar het blijft, is dit wel normaal? Iemand hier ervaring mee, kan geen auto meer rijden niks meer in het huishouden doen het doet me te veel pijn, als ik lig of zit dan voel ik het ook maar niet zo erg als ik wat doe. ik ben 32 weken nu. Ik weet niet wat ik moet doen, en wat dit is? hoop vlug een aantal reacties te krijgen
het is zo moeilijk te oordelen voor iemand anders, dus ik durf niet goed antwoord te geven haast. Wat ik wel weet is dat buikpijn tot op zekere hoogte erbij hoort, ik heb er ook vaak last van... ook mijn vorige zwangerschap, en toen was er niets aan de hand. Het kan inderdaad indalen zijn. Als je echt denkt dat het niet normaal is zou ik het zekere voor het onzekere nemen en toch nog eens de VK/ GYN ofzo bellen. Of misschien een echo ofzo vragen? Hhet kan dus inderdaad normaal zijn, maar houd het goed in de gaten!