Hallo, Waar hebben jullie het opblaasbadje staan: in het gras of gewoon op de tegels? Hier altijd op het gras, maar 't gras gaat een beetje kapot. Maar ik heb altijd het idee dat het zwembadje op tegels sneller kapot gaat. Is dat ook zo? Groetjes, Hanna
Hier staat het badje ook op het gras, vooral omdat ze erg wild zijn en als ze dan vallen doet het op het gras minder pijn. Wij legen het badje elke dag en dan zetten we hem steeds op een andere plek, dan gaat het gras ook niet kapot.
Ik zou hem idd ook op het gras zetten. Hier hebben we alleen tegels, maar leg er ook een deken onder.
Wij zetten hem op de tegels maar hebben een hele grote met een trappetje als die eenmaal staat dan blijft die ook echt staan tot het niet meer kan. Gebruiken hem al 3 jaar en nog steeds heel en hebben er geen doek of deken onder. Bewust niet op gras want dat overleeft het gras echt niet
Als 't maar voor een (mid)dagje is, dan gewoon op het gras. Als we 'm voller doen en langer willen hebben staan, dan zetten we 'm op de tegels en inderdaad ook met een dikke deken eronder.
Op de tegels, anders gaat het gras dood. Wij hebben zo'n groot zwembad wat je ook niet even kan verplaatsen.
Wij hebben alleen een klein zwembadje, die gaat op t gras. Heb juist gras genomen voor dat soort dingen. Maar hij gaat savonds wel leeg, en als ik hem dagen achter elkaar op zet zet ik hem telkens op een ander plekje. Gras doet het nog prima. Maar als je een bad hebt dat je langer laat staan, zou ik ook voor tegels gaan... Maar met mijn dochter zou ik dat erg eng vinden, die valt regelmatig in of uit het zwembad omdat ze zo wild speelt.
lang leve kunstgras, daar heb je geen dorre plekken en je valt zacht (zelfde effect als gras) ik kan hier weken iets laten staan en dan weer weghalen en beetje bezemen en alles is weer zo goed als nieuw.. op tegels vind ik echt veel te hard!
Wij hebben kunstgras, dus daar staat het badje op. Vroeger zette ik het badje op de tegels, met een deken eronder, ging prima.
Ik had tegels en lag er een deken of doek onder. Maar als ik gras gehad zou hebben toen deed ik liever op het gras. Ook idd in ver band met het vallen enzo. En voor je voeten is gras ook een stuk aangenamer haha.
Op de tegels met een zeil eronder, ze raakt de grond toch nauwelijks aan (nog) Google Afbeeldingen resultaat voor http://img.tweedehands.nl/f/normal/91853738_1-zwembadje-voor-in-de-tuin-zwembad-opblaasbaar-bij-sleeshop.jpg Wij hebben zo´n zwembad, maar moet daar nou elke dag schoon water in of 1x in de 2 dagen?? (Sorry off topic, maar dit gaat toch over zwembadjes) Gr. Carlien
Hier gewoon in het gras en aan het einde van de dag laten we hem leeg lopen. Nooit dooie plekken of wat dan ook... Maar goed, alles groeit hier goed, hoe droog of nat dan ook haha.