Echte kaas van de boer. Niet die plastic rommel die moet doorgaan voor kaas. En echte cheddar. Parmezaan, tallegio, brie, camembert, stilton, ik lust het allemaal Echt heel graag
Wij kunnen niet zo vaak naar de kaasboer, maar áls we gaan is het echt een uitje voor mij. Ik zou er wel willen werken.
Ik had laatst een stuk Rotterdams oud (overigens gewoon van de supermarkt) maar dat vond ik ook een heerlijk stukje kaas!
Jong belegen. Het liefst bij de kaasboer vandaan. Ik heb hier een kind dat echt van alle kazen houd Die staat gerust een stuk grana padano weg te eten
Riperkrite kaas, sambal kaas, tuinkruiden kaas of gewoon een stuk belegen kaas. Ik haal alles bij een kaasboer, zoveel lekkerder!
Kan ik me voorstellen! Kaas past gelukkig juist goed in mijn dieet (koolhydraatarm). Ik denk serieus dat als ik ooit weer ga werken dat een kaasboerderij of winkel iets voor mij is. Geen idee hoe je dat aanpakt hoor, haha!
Nou eindelijk iemand die het weet! Ooit las ik dat het idd geen zout is maar iets anders. Wist niet meer wat. Kaasboer weet het geeneens. Dus ik bleef het maar zout noemen
Geitenkaas in alle soorten en maten. Goudse kaas jong belegen met komijn is mijn favoriet voor altijd maar oude kaas vind ik ook heerlijk. Een goede brie vind ik erg lekker in een hard broodje en buffelmozarella in een caprese salade. Gegrilde halloumi ook heerlijk. Een goede fetakaas bij het ontbijt met tomaat en olijven en vers brood. Ik hou echt heel erg veel van kaas. En toen ik op een melkvrij dieet moest vanwege allergie van zoontje had ik geen zin in eten want geen kaas. Was zo blij toen bleek dat zoontje wel tegen geitenmelk kon en ik dus wel geitenkaas kon eten.
Voor op brood extra belegen van de kaasboer. Voor bij de wijn oude kaas, ook van de kaasboer. En voor over de pasta Parmezaan. Natuurlijk ook echte en die vieze poeder uit die zakjes vab de super....
Ja over de pasta. Hmmmm. Maar ook kaassnippertjes door de sla. De hemel! Ja ik ben fan van kaas. Zelfs lid van de kaas-faceboekgroep.