pfff, zo blij als ik ben met onze zwangerschap zo bang ben ik voor een miskraam... ik ben bijna 5 weken zwanger, voel me prima, heb af en toe wat ongesteldheids krampen en steekjes. maar ik heb zo nu en dan ook wat rugpijn laag onderin de rug? is dit een slecht teken? ik ben net meerdere malen tegen gekomen op internet dat vrouwen die een miskraam hadden gehad hier ook last van hadden... wie kan mij hier een antwoord op geven? groetjes
Hoi Petty, op internet lees je alleen de dingen die je wil lezen he, je gaat op zoek naar mensen die bij een miskraam die klachten hadden. dus niet doen hoor, maakt je veel te onzeker! Lage rugpijn komt bij heel veel zwangere vrouwen voor en dat komt nu al door de groei van de baarmoeder. De banden van de baarmoeder worden nu al opgerekt en die banden lopen ook aan de rugkant. Dus meestal is het heel normaal en is het alleen een vervelend gevoel. Groetjes Brigitte
hoi Brigitte, bedankt voor je geruststellende woorden! het is idd niet verstandig om dit soort informatie op te gaan zoeken op internet..wat jij al aangeeft..het maakt me onzeker en bang. ik heb dan ook met mezelf afgesproken om gewoon te genieten en maar zien hoe het loopt..je weet het immers nooit..gaat het goed dat is dit natuurlijk fantastisch..gaat het toch nog mis...dan heeft het helaas niet zo mogen zijn..en dit probeer ik nu vast te houden! nogmaals bedankt! groetjes petty