Na lang zoeken, nadat de stoppen gesprongen waren, zijn we erachter gekomen dat de vaatwasser de oorzaak was. Ik denk dat het de pomp is, want hij maakt een pompgeluid en dan springt de stop. De vaat leek al schoon alleen het water staat nog onderin. Nou vraag ik me af of iemand weet hoeveel het ongeveer kost om de pomp te laten vervangen en of het misschien beter is om een nieuwe te kopen (hij is van begin 2006).
Hier is afgelopen jaar mn uuuh ook een of andere pomp kapot gegaan, reparatie kostte totaal zo'n 240 euro. Hij gaf aan dat je voor die prijs ook een nieuwe-2e hands kon kopen van hetzelfde merk ( AEG ) , maar dan weet je nog niet presies of het goed gaat. Ik heb hem dus laten repareren *slik*
Suusjeuh zo dat is veel geld. Als ik iets meer dan het dubbele neerleg heb ik een nieuwe. Denk dat ik dan toch maar voor een nieuwe ga kiezen. Marjon, tja zo wordt december wel een hele dure maand. We hebben net een dure aankoop gedaan en dan komt dit er even bij. Gelukkig heeft mijn man z'n 13e maand gestort gekregen.
Een pomp is duur helaas, maar kijk goed wie je het laat doen! Wij hadden een witgoed monteur van een winkel en die kostte zo'n 200 meer voor een pompje en plaatsen dan een goed aangeschreven witgoed monteur die ik vond via marktplaats. Het is dat ik verder ging kijken op google wat ons type pompje nou kostte en ik schrok van het verschil wat dat bedrijf ervoor vroeg... Dus ik zou kijken op marktplaats naar een witgoed monteur, staan wel reactie's van klanten bij waarschijnlijk. Maar doordat ze alleen werken en dus klein zijn vind je ze niet snel via google.
Hier ook gekozen voor een nieuwe 2e hands ipv een pomp. Vonden het teveel werk en teveel gedoe. Hebben de 2e hands nu 2 jaar...hopelijk houd hij het nog lekker een tijdje vol
Die van ons kwamen we vorige week tot de ontdekking dat hij niet meer warm waste.. Toen viel ook het welbekend kwartje pas, het was ons al opgevallen dat hij "vette" dingen niet goed meer schoonkreeg.. Raar maar waar.. Maar nieuw kostte het ding nog geen 250 euro, en nu 8 jaar later, vind het ik geen 150euro meer waard om hem te laten maken. Er is net dus een gloednieuwe bezorgd. Heel fijn!!