Hoi! We hebben sinds afgelopen lente waslijnen buitenhangen, dus ik ben nog een beetje een leek op dit gebied Het is 0 graden in de schaduw, maar het zonnetje schijnt op de plek waar de was komt te hangen. Zouden jullie de was ophangen met dit weer?
Als de zon er gaat schijnen ja. Wij hebben nu een achtertuin zonder zon, dus ik hang niks meer buiten. Vooral beddengoed, toch heerlijk als het even buiten heeft gehangen. En als het niet helemaal droog is, kun je het altijd nog even op de snelstand in de droger gooien (als je die hebt ).
Kun je wel doen. Het wordt misschien niet helemaal droog, maar wel lekker fris en het scheelt wel. Helaas kan ik het niet in onze tuin, in de schaduw schiet het niet op.
Als de zon schijnt en het waait wat dan hang ik hem buiten. Nu kan het vaak voorkomen dat je hem al in de ochtend buiten hebt hangen en wanneer je de was binnen neemt bepaalde kledingstukken nog steeds erg nat zijn. Ik hou er enorm van om mn was buiten te hangen maar er kruipt veel tijd in om hem dan vervolgens nog eens in de droogkast te proppen. Die moeite doe ik nu niet meer tenzij er dus een goeie wind is.
Met dit weer hang ik nog wel beddengoed buiten te drogen. Dikke truien en spijkerbroeken bijvoorbeeld hang ik binnen dit droogt haast niet meer buiten.
Ik hang altijd de was op want ik heb geen droger, maar meestal ben ik te lui om de was mee naar beneden en naar buiten te nemen, dus hangt het alsnog in het washok te drogen met het raam open maar als de wasmachine beneden was zou ik het zeker buiten hangen.
Mijn oma zei altijd, als de stoep droogt, droogt de was ook. Gister nog wat buiten gehangen, daarna binnen verder gedroogd en vanochtend opgevouwen.
Ja hoor ik zou wel moeten Ik heb momenteel geen droger dus sommige dingen hang ik buiten. Zonnetje schijnt dus....Ik heb een droogrekje binnen waar ik 1,5 a 2 wasmachines vol op kwijt kan maar meer ruimte heb ik niet. Dus ik moet wel wat buiten hangen nu. Hopelijk volgende week de nieuwe droger.
Nee. Volledig droog worden de meeste dingen toch niet. Dan zou ik alles van zolder naar de tuin moeten slepen, ophangen, eraf halen, weer alles naar zolder slepen, daar het nog een keer ophangen. Kost me teveel tijd en moeite. Probeer zoveel mogelijk op zolder op te hangen, alleen de handdoeken gaan de droger in. Als het straks flink vriest (hoop ik) gooi ik het beddengoed, kussens en de matrassen van de kinderen naar buiten en laat ik dat een tijd luchten.
Dat is ook mijn ervaring nu idd. Gisteren de wastas van voetbal, dat synthetische spul is normaal zo droog, maar heeft gister een paar uur buiten gehangen (tuin op westen) en was nog echt goed vochtig.
Ja, heb ik gisteren gedaan, maar was niet droog aan het eind van de dag, dus 's avonds binnen verder laten drogen.
Niet buiten nee Maar ik ben sowieso heel zinnig betreft het buiten ophangen. Als er ook maar 1 druppel regen op valt was ik het opnieuw, ik vind dat zó stinken. K was mijn was dus ook alleen buiten op als ik 100% zeker weet dat het droog blijft. Deze zomer heeft het dus heel heel vaak buiten gehangen. Maar normaal doe ik het maar enkele dagen in t jaar. Ik hang het binnen op, en zet dan de ramen los bij lekker weer. Dan is het alsnog snel droog, maar voorkom ik dat er regen op komt
Nee. Vind dat echt verspilde moeite. En ik vind dat ook helemaal niet zo fris die vochtige, klammige was. Als het uit de droger komt is het lekker droog en fris.