Nierbekkenonsteking en schuldig voelen

Discussie in 'De lounge' gestart door xbabyxdx, 16 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Helaas word ik weer geplaagd door een nierbekkenontsteking.
    Het begon met een hevige blaasontsteking.... maar een paar dagen later voelen mijn nieren behoorlijk pijnlijk aan en sta ik soms letterlijk en figuurlijk de pijn weg te "zuchten".

En van de antibiotica word ik ook niet bepaald vrolijk..... wat een ellende is dat.
    Nu vraag ik mij af of ik wel moet gaan werken. Ik wil wel heel graag. Maar is dit wel verstandig? Vind het altijd zo rot voor mijn collega's dat hun moeten komen opdraven omdat ik thuis zit ivm mijn ontsteking. Voel me dan altijd zo schuldig.
    Ik vind dit altijd zo n moeilijke keuze. Daarnaast ben ik net pas 1,5 maand terug op mijn werk.... :) Wat denken jullie? Parachetamolletje en Ibuprofennetje er in en gaan? of even rust nemen?

2. Liekj

Liekj Niet meer actief

Als je ziek bent, ben je ziek.
    Ik was thuisgebleven.. maar ik moet voor mn werk heel veel lopen etc.

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Werken met een nierbekkenontsteking?
    Je bed in jij!
    En je ziek melden.

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ja ik ook.... :)

5. Koon

Koon Niet meer actief

Waarom schuldig voelen?
    Je hoeft jezelf pas schuldig te voelen als je je voor niks ziek meldt.
    In jouw geval lijkt me ziekmelden niet heel gek ;)
    Ik snap dat schuldig voelen nooit zo. Je kan er toch niets aan doen?

6. Astre

Astre Niet meer actief

Het laatste wat je wilt is een verwaarloosde nierbekkenontsteking. Ik vond het ook zo nodig om met een nierbekkenontsteking en een flinke dosis pijnstilling gewoon door te gaan. Resultaat was een ziekenhuisopname van een week, een half verschrompelde nier met verminderde nierfunctie en ziekteduur van zes weken.

Daar zit jij, je gezin en je werk niet op te wachten. Hup je bed in en beterschap natuurlijk :)!

Deel Deze Pagina