Hoi allemaal, Ik zit met een aantal vragen m.b.t. een vroege miskraam. Mijn verhaal: NOD zaterdag 23 juni zondag 1 dag overtijd: licht positieve zwangerschapstest. In de loop van deze dag licht bloedverlies. Maandag: positieve zwangerschapstest. Huisarts gebeld, die dacht aan innestelingsbloeding. Ook al had ik nog steeds bloedverlies. Dus moest maar afwachten en later weer testen. Bloedverlies is niet gestopt, alleen minder dan een normale menstruatie. Vrijdag: Weer een positieve test, maar nog steeds bloedverlies Afspraak huisarts zelfde dag, uit vaginaal onderzoek blijkt 80% kans op vroege miskraam en 20% kans op een goede zwangerschap. Moest 2 weken wachten met nieuwe zwangerschapstest doen. Ondertussen bleef ik bloedverlies houden, en 2 weken wachten duurde mij te lang. Dus heb een eConsult gedaan bij de verloskundige. Kon 10 juli komen voor een inwendige echo. Hele tijd nog steeds bloedverlies. Op 9 juli flink bloedverlies ineens met stolsels. Verloskundige gebeld, moest gewoon langskomen voor de echo. Op de echo was te zien dat ik inderdaad een vroege miskraam had/kreeg. Werd direct doorverwezen naar de gynaecoloog, dit was meteen de volgende dag. Gynaecoloog wilde nog een weekje afwachten, om te kijken of mijn lichaam het zelf zou afstoten. Er was namelijk nog te zien dat ik nog bloed/stolsel in de baarmoeder had. Nieuwe afspraak gemaakt voor een weekje later. De hele tijd nog steeds bloedverlies gehad. 17 juli kon de gynaecoloog zien dat alles bijna weg was, er was een slijmlaagje te zien van 5 mm. En alles zag er goed uit (eileiders, eiblaasjes) We mochten van haar als ik niet meer aan het vloeien was ook gelijk weer klussen. Heb een na controle afspraak op 12 september bij de gynaecoloog. Maar nu is het al 21 juli (normaal gesproken mijn volgende NOD) en ik heb nog steeds bloedverlies! Heb deze week 1 á 2 dagen geen bloedverlies gehad. En daarna weer bloedverlies. De vragen die ik heb: - Wie heeft er ook zolang bloedverlies gehad? (bij een vroege miskraam 4 á 5 wk) - Kan het zijn dat mijn lichaam denkt nu weer ongesteld te worden? (ondanks dat ik ongeveer 23 dagen bloedverlies heb gehad) Ik heb al wel ovulatietesten gekocht om te testen wanneer mijn nieuwe eisprong is. Hier wil ik maandag mee beginnen. Ik hoop dat er iemand is die er duidelijkheid heeft. Mijn cyclus is normaal regelmatig 26 á 28 dagen.
Ik zat wel iets verder in de zwangerschap, maar heb in totaal 6 weken lang (bruin) bloedverlies gehad. Ben tussendoor zelfs ongesteld geworden en daarna weer bruin bloed verlies. Werd er helemaal simpel van. Bij mij is het uiteindelijk gewoon opgehouden.
TS, ik vind het niet normaal klinken voor zo'n vroege mk. Hebben ze goed naar eileiders en buikholte gekeken of daar misschien wat zat? En hebben ze hcg geprikt? Misschien is dit voor jou normaal hoor, maar ik lees dit niet zo vaak en herken het zelf ook niet (5 mk's). Let goed op: als je buikpijn krijgt, ogenblikkelijk naar het zknhs gaan. Het zou een bbz kunnen zijn. Hoeft helemaal niet, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2. Sterkte.
Oké dat is idd ook erg lang. En ja ik word er ook een beetje simpel van. Heb nu ook alleen wat bruin slijmverlies bij het afvegen.
Dank je voor de waarschuwing, maar ze hebben twee keer naar de eileiders gekeken en die zagen er prima uit. Heb zelfs gevraagd of het bbz kon zijn. Maar dit was niet het geval. Heb ook geen buikpijn meer. Ze hebben bloed geprikt op bloedgroep en gehalte. En mijn bloed gehalte was goed zei ze, ik had genoeg reserves. Nu alleen nog wat bruin slijmverlies bij het afvegen...
Ik heb in totaal ongeveer 3 weken bloedverlies gehad met alle dagen een vrij grote hoeveelheid. Na ongeveer 3 weken en 4 dagen stopte het opeens en was het voorbij. Of je lichaam nu misschien weer een nieuwe menstruatie op gang heeft gebracht durf ik niet te zeggen... bij mij begon de eerstvolgende menstruatie weer netjes na 3 weken.
hallo, ik heb 23 mei voor het eerst bloedverlies gehad en was ongeveer 5 weken zwanger. na een week stopte het en dacht ik dat het voorbij was maar niets was minder waar daarna begon het opnieuw, ik ben het vruchtje pas op 10 juni verloren daarna heb ik nog bruinverlies gehad tot 30 juni. daarna heb ik op 14 juli mijn maandstonden gehad en nu is allles ok en hoop ik dat het deze ronde lukt. sterkte
Oke bedankt voor je reactie! Bij mij lijkt het nu ook eindelijk te stoppen, gisteren nog wat bruin slijmverlies en nu niks meer. En ik zie dat je die ronde erna gelijk zwanger bent geraakt. Hoop dat het bij mij ook zo snel weer raak is.
Oke bedankt voor je reactie! Bij mij lijkt het nu ook eindelijk te stoppen, gisteren nog wat bruin slijmverlies en nu niks meer. Ik begin vandaag met ovulatietesten, hopelijk kan ik mijn eisprong spotten. Hoop ook dat het deze ronde dan lukt om zwanger te raken, en dat het blijft zitten.