Ik weet het niet kan iemand me hierbij wat helpen aub ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fientjelady, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fientjelady

fientjelady Actief lid

17 jul 2010
    106
    0
    0
    Belgie
    #1 fientjelady, 2 aug 2010
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
    Hoi Damens

nou heb ik vorige maand (juli) ongi geweest van 9tot 13
    nu hebben we van 14 juli om de dag geklust tot 28 juli nu heb ik al meer dan 1 week en half pijn aan me onderrug blauwe aders op me borsten en doen enkel pijn je eraan komt nu heb ik sinds vandaag plots pijn in me lies gekregen ik heb deze pijn nooit gehad voor me ongi dit zou voor het eerst zijn dus weet niet wat dit nu is
    maar waneer zou ik dan beginnen testen morgen zou ik dus normaal gesproken 4 dagen voor nod zitten maar vermits ik 6 juli laatse pil nam weet ik dus niet zeker kan iemand mij hierbij raad geven of lijkt het toch te vroeg voor een zwangerschap deze maand ??

dank jullie wel lieve damens

2. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Hey meid,

Ik denk dat iedereen anders reageert op een zwangerschapstest. De één zal het reeds zien, de andere niet...
    Maar vind die aders op je borst precies wel iets voor een zwangere? Kan er niet echt over meespreken, want heb het zelf nog niet gehad...

Hopelijk word je snel zwanger (of ben je het al:))

3. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    de aders op je borsten lijken mij nog niet van een zwangerschap...het lijkt mij nog te vroeg om dat al zou je zwanger zijn, nu al te hebben...maarja bij iedereen is het anders natuurlijk!

als ik het zo lees lijkt het me meer dat je aan het ontpillen bent...ik had de eerste paar maanden na het stoppen met de pil ook allemaal zwangerschapskwaaltjes maar helaas n iet zwanger. je lichaam kan je goed voor de gek houden, en het kan wel een aantal maanden duren voordat je echt ontpilt bent...hou er rekening mee dat je cyclus ook niet gelijk regelmatig is!

succes meid...hoop natuurlijk dat het wel zo is voor je!

xxx

4. fientjelady

fientjelady Actief lid

17 jul 2010
    106
    0
    0
    Belgie
    ja ik vind het raar dat ik die pijn in me onderrug nu week en half heb en me lies vandaag pas doorbreekt dus jah ik zal dus moeten afwachten al hoopte we dat we een kansje maakten en drom al van 14 juli om de dag hebben geklust tot 28 juli dus wachten maar

5. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    de kans dat je wel zwanger bent is er natuurlijk wel hoor!
    alleen ik zou er rekening mee houden dat het ook niet zo kan zijn, om teleurstelling te voorkomen.
    soms heb je de eerste ronde na je pil niet eens een eisprong, en je weet natuurlijk nog niet hoe je cyclus verloopt en daardoor kan je niet precies zeggen wanneer je ei is geweest.

maar het gebeurd wel vaker hoor dat sommigen gelijk zwanger zijn na het stoppen met de pil...zou super zijn!

x

6. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    oh ja..wat het testen betreft...ik zou uitgaan van de dag dat je ongesteld zou moeten worden...dat kun je in jou geval niet precies zeggen dus zou uitgaan van een cyclus van 28 dagen...en gewoon een testje wagen als je dan nog niet ongi bent..!

succes!

xxx

7. fientjelady

fientjelady Actief lid

17 jul 2010
    106
    0
    0
    Belgie
    ja zou top zijn heb jaren liggen zeuren bij me man en nu sinds zijn zus ook net bevallen is heeft ie eindelijk toegestemd om ervoor te gaan dus jah wil ik zoals iedereen hier zo snel mogelijk hihihi
    dus ga ik vrijdag testje wagen

liefs marleen xox

8. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    kan me dat goed voorstellen..bij mij precies het zelfde...hihih

bij mij heeft het 4 maanden geduurt dus ook nog vrij snel eigenlijk!

maar ga er niet teveel op hopen he meid, anders is de teleurstelling straks zo groot...het is heel normaal dat het een aantal maanden duurt voordat je zwanger bent!

x

9. fientjelady

fientjelady Actief lid

17 jul 2010
    106
    0
    0
    Belgie
    ja idd klopt heb het er nu best moeilijk mee je heb dan jaren moeten wachten en nu gaan we ervoor dan wil je zo snel mogelijk is maar ja is zoals me man zegt je we hebben het niet te kiezen tuurlijk ,gaan we gewoon verder volgende maand zegt ie hihihi :D
    dan maar te hopen ik een goeie cyclus ga krijgen 8)

liefs marleen xxx

10. mugje

mugje Actief lid

28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had ook al heeeeeeeeeel snel van die mooie Delfst blauwe borsten!! Spannend hoor!

Deel Deze Pagina