Vertel eens dames, heeft jou man wel of geen borsthaar en hoe zie je het het liefst? Mijn vent heeft een beetje borsthaar en zo'n geweldig streepje haar onder zijn navel (heb daar vroeger zelfs een hyves voor opgericht, liep best goed ). Ik heb mijn man liever een beetje man zeg maar, met een beetje haar om door te kriebelen. Hoe zit dat met jullie?
Mijn man heeft ook een beetje maar van mij mag het minder haar hoort op je hoofd niet tussen je benen oksels of op je borst / rug. Ik vind dat zo vies😝
hij heeft een beetje en vind dat ook best zo. Wil geen overbehaarde beer en ook geen 14 jarige gladde jongensborst.
Borst van mijn partner is bijna haarloos. Af en toe verschijnt er eens 1 haartje. Zelf vind ik wat borsthaar (bij een man) best lekker. Heerlijk om te kroelen.
Mijn "lover" heeft miss een stuk of 10 haartjes op zn borst en een dun streepje onder zn navel. Zijn oksels laat ie wel staan en down scheert ie het wel eens, iig houdt hij het bij. Wat haar vind ik niet erg zolang ik maar niet al dat gekriebel voel en het gewoon hygienisch eruit ziet en ruikt...
Vroeger was ik altijd wel van een beetje borsthaar, maar mijn man heeft inderdaad de borst van een 14 jarig jongetje (en de buik van een darter xD) Maar hij is d'r niet minder knap om hoor
Geen fan van borsthaar zijn; prima, maar mannen die wel borsthaar hebben dan meteen 'vies' noemen.. Tjee Hier trouwens ook zo'n goddelijk streepje onder z'n navel
Mijn man heeft op mijn verzoek zijn borstharen laten groeien. Die scheerde hij er voordat wij elkaar kende altijd af. Ik vind zijn borsthaar geweldig
Jaaaa vriendlief heeft t ook.. Heerlijk kroelen.. En om t haar nou goor of behaarde mannen vies te vinden.. Kom op je hoeft r toch ook niet aan te likken?! Mijn pa en broertje zijn erg behaard.. Mijn broertje vind t vreselijk en is ook nog is jong kalende.. (wbt opmerking haar hoort op je hoofd nergens anders..) Is t zelfde als dat mannen zeggen: vrouwen horen minstens cup c en geen flubberbuik.. Beetje kort door de bocht
haha heb per ongeluk Overal wel wat haar gestemd maar hij heeft gewoon normaal borsthaar wat hij netjes bijhoudt haha (ijdele man) ..verder geen rug haar en weinig op zn arm en been.. onder de navel ook haargroei maar hij houdt dat ook een btj bij hihihi ik vind het mannelijk, hoef er niet per se aan te zitten, maar vind het mooi staan
Hier borst- rug- been- teen- arm- buik- bil- en zakhaar. Kortom: overal haar... ( behalve op de kruin... ) Ik had het me als jonge meid zo anders voorgesteld, maar hey, life's a (hairy) bitch...
Ik zei altijd dat ik borsthaar vies vond en uiteindelijk toch met een behoorlijk behaarde man getrouwd.. Kon het ook verwachten aangezien dat in onze cultuur vaak is! Vroeger haalde hij het voor me weg maar vond die stekels die ervoor terug kwamen veeeeel erger en vaker scheren ging niet want dan kreeg hij bultjes. Ik vind het nu helemaal niet erg meer en ben eraan gewend