welke kapper hebben jullie?

Discussion in 'De lounge' started by wheelie, Dec 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Mijn man :p

Hij knipt mijn puntjes en that's it. Heb het toch eigenlijk altijd vast en hij knipt het prima dus laat het voorlopig lekker zo. Ik knip ook de haren van de meiden (jongste nog niet) en mijn man dus kost ons niets meer. Voorheen liet ik het knippen bij de plaatselijke kapsalon: was prima voor die €15,- :)

2. Username

Username Niet meer actief

De afgelopen jaren bij Rob Peetoom. Maar de laatste twee keer toch niet zo blij mee dus onlangs voor het eerst bij Salon B geweest. Dat bevalt ook prima.
    Niet goedkoop, maar stuk minder duur dan Peetoom. Wassen, knippen, stylen was 50 euro geloof ik.

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik knip mijzelf, mijn man en mijn kinderen (jongens):) handig!
    ik knip ook mijn vriendin wel eens, mijn zus, en mijn vriendin haar kinderen (meisjes).

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wij gaan naar Knip Enzo in Maasland.

5. Linana

Linana Niet meer actief

Ik knip mijn haar zelf in laagjes :)
    Krijg altijd veel complimenten over m'n haar en wenkbrauwen en beide doe ik dus zelf.
    Thank you youtube ;)

6. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    Aan een goedkope kapper kan ik je niet helpen. Ik ga altijd naar de cosmo en voor alleen knippen/wassen/drogen ben ik 33 euro verder. Ik ga altijd naar dezelfde kapster en ik denk zelfs dat, als ze naar Groningen zou verhuizen, ik voor mijn kappersbeurt op en neer zou reizen naar Groningen. Ik heb heel veel, heel dik haar en dan ook nog eens krullen. Ik heb tot nu toe maar weinig kappers ontmoet die het niet verzieken...

Als je makkelijk haar hebt waar alleen de puntjes van geknipt moeten worden kun je een thuiskapper zoeken of naar een kappersacademie gaan. Wil je echter een model laten knippen of het model wat je hebt bij laten knippen, dan zou ik altijd naar een goed aangeschreven salon gaan.

7. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Hairz.
    32 euro.

Share This Page