Ik Google me suf, maar kan m niét vinden. Dochterlief is volop bezig om touwfiguren te maken. Erg leuk, mijn moeder en ikzelf maakten zonder na te denken weer een kop en schotel, maar dit terzijde. Nu weet ik dat er een stripje is van Jan, Jans en de kinderen hierover. Catootje maakt dan van alles, Jeroentje probeert het ook en eindigt met de fantastische figuur 'knoopje'. Ik zoek dus dit stripje. Wie helpt mij zoeken? Alvast bedankt!
hahaha, jaaah, die kan ik me ook nog herinneren! Ik weet dat mn moeder nog een hele collectie J,J&dK heeft. Mocht je hem vóór dinsdag niet hebben gevonden, kan ik daar gaan graven voor je
Die ken ik ook nog. Ik zou eens bij m'n ouders moeten kijken of ik hem kan vinden. 'Punk, Punkie en de punkertjes' is mijn favoriet
Ik had ze vroeger allemaal. Weet precies welke je bedoelt, maar door de jaren heen ben ik veel dingen kwijtgeraakt, waaronder ook deze. jammer eigenlijk.
Hahaha jaaa ik weet welke! Mijn vader heeft ze allemaal Ze wonen alleen een beetje te ver weg om nu op te zoeken.
Ja, ik weet precies welke je bedoelt. Leuk! Ik heb voor je gegoogled. Een afbeelding van de strip heb ik nog niet gevonden, maar hij staat in 2 boeken: - Jan, Jans en de kinderen reclamealbum Dobbelman - Stripboek 8 Misschien morgen even in de bibliotheek opzoeken?
Of kijk hier even: http://www.janjans.nl.nu/forum/list.php?4 Mocht hij er (nog) niet bij staan, dan kun je jouw vraag hier sowieso stellen.
Ik zou er niet te veel van verwachten heb er willekeurig 4 aangeklikt: 2 zonder enige reactie, eentje met als enige reactie "die zoek ik ook" en eentje waar het gesprek een onverwachte wending neemt richting een of andere vorm van fellatio ... ik ben afgehaakt.
Kwam tijdens mijn zoektocht deze tegen. Al jaren niet gezien en ik moest er toch weet heel hard om binnensmonds grinniken (iedereen ligt al op bed)...
Deze strip leefde bij ons thuis zo zeer dat mijn moeder me lange tijd gekscherend 'Catootje' heeft genoemd...
Boek 8 is hier te koop: https://www.akim.nl/stripalbum/jan-jans-en-de-kinderen/8/deel-8?publicationId=2278
ik heb hem wel in een album staan. Wil je dat ik er een kopie van maak en op stuur? Moet ik hem alleen opzoeken van de week.
Eigenlijk ben ik een stille meelezer, maar als groot Jan Jans fan vroeger kan ik het niet laten je te helpen. Hierbij!
Geweldig! Mijn zusje heeft alle oudere strips van JJendeK. Wij moesten altijd het hardste lachen om die waarin de macaroni van Jans is mislukt, waarop Catootje zegt dat het eten er uitziet als ‘snotjes’. Er volgen nog wat vieze woorden. Jan natuurlijk boos. En als toetje volgt dan een ingestort chocopuddinkje, dat lijkt op een drol. Catootje: “ik zeg niks” .....”hoe is het eigenlijk met die grote hond van jaap en vera?”
Ik kan me nog heel goed de strip herinneren dat Catootje achter de bank zit en Jan heel de tijd na zit te praten. Dan zegt hij “Wie neemt mij in het ootje?” En dan brult ie heel hard over de rand van de bank: “CATOOTJE!!!”. Catootje schrikt zich de helemaal de blubber.