Welke kattenbak + vulling om geurtjes te voorkomen

Discussie in 'De lounge' gestart door Chiggy, 1 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.364
    2.822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Ik heb vele merken geprobeerd en ben t meest tevreden over Cat's Best Eco Plus kattengrit en gebruik deze nu al behoorlijk lang. Ik bestel t altijd via Zooplus.

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik zou de curver kattenbak kopen met de silicagel korrels, te koop bij jumbo..
    super fijne korrels..

3. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Biokat's Geweldig grint, klontert super en je ruikt NIETS. we hebben het icm deze kattenbak:
    Catit Kattentoilet | zooplus.nl

Nergens last van. En we hebben zon mooie prullenbak voor de poep enzo :D ook super

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb een doodnormale bak met silicone korrels. Tigerino. Echt een uitkomst. Klein zakje van 5 liter voor 4 euro nog wat. Dagelijks alleen de drollen eruit en grit doorscheppen zodat er lucht bij kan. Geurtjes wen vocht worden super opgenomen en je ruikt echt niks. Met 1 kat heb je 1 zakje nodig waar je zo 3 weken mee doet. Dus eens in de 3 weken hele bak leeg en verversen.

Ik bestel altijd de 2 +1 gratis actie bij zooplus.
    Silicaat kattenbakvulling goedkoop bij zooplus

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Deze gebruikten wij jaren terug ook. Vond het ideaal.
    Wij gebuiken tevens de goedkope variant van de huisdiervoordeelshop. Scheelde de helft in kosten.

Verder een normale gesloten bak.

6. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Houtkorrels, absoluut werkt het beste!
    Wij moesten een open bak hebben, omdat onze kat blind was. Dit was de enige vulling die je niet rook, ook niet met een open bak.

7. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ik zweer bij Catsan. Blijft heerlijk ruiken en de kattenbak zelf ooit eens in een dierenwinkel gehaald.

De kunst zit hem ook vaak in het tussentijd even de poepjes verwijderen hier 😁

8. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik heb het van de dierenwinkel. Ga zien hoe lang ik ermee doe, ik heb 4 katten dus zal wel minder lang zijn, maar ook 3 kattenbakken dus ze doen niet alles op 1 bak. Heb ze sinds gisteren in gebruik en tot nu nog niets geroken in ieder geval ;)

Deel Deze Pagina