wij hebben nu biokat's fresh... zo'n groene zak... vind ik dus echt niks he... die met dat babypoeder luchtje ga ik dan maar eens proberen en de houtsnippers... maare gaat een kat er dan nog wel in als er ineens houtsnippers inliggen vraag ik mij af...
Wij zweren bij het grind van de Aldi. Lopen ze de bak niet uit en we ruiken ze ook niet. Maar dat komt denk ik ook deels door het voer.
Ik zweer bij het kattengrit van euromerk van Jumbo. 7 liter voor 0.99 cent en werkt tot nu toe de beste. Als ik geen "goed" grit heb heeft onze kat meteen blaasontsteking (dan wil hij niet op de bak namelijk) en sinds we deze gebruiken gaat het goed. Tevens de goedkoopste dus dat is mooi meegenomen. Hiervoor gebruikten we catsan. Ook heel goed maar wel veel duurder.
Ik wist dat ie goed is heb deze ook 1 keer gehad. Maar nu dus die van ah euro shopper . Jumbo beetje te ver fietsen/lopen.
Wij hebben de groene biokat.. En ik wil nooit meer anders.. Plasje vormen een grote klont.. Poepjes worden ingewikkeld met het spul en het ruikt lekker vind ik!
Mijn kat zweert bij de grit van Aldi, als er ook maar iets anders in zijn bak ligt gaat hij er niet op. Het zal wel goed zijn denk ik dan, hij is erg merkentrouw, zo ook met zijn brokjes, hij wil maar 1 soort, iets anders eet hij niet (eigen merk c1000, gelukkig lust hij wel allebei de varianten voor de afwisseling) ik heb nogal een voordelige kat wat dat betreft
Albert Heijn eigen merk. Niet de euroshopper, maar die oranje dozen. Iets met geurneutraliserend, blauwe letters. Ideaal spul, ik wil niks anders meer
Ik heb een gele zak van versele laga.. Blauw witte korrels.. En echt, geen geur meer.. Alleen als hij net gepoept heeft even, en het onttrekt al het vocht uit de drollen en neemt het plas op. Je kunt met 1 zak 1 maand per kat doen. ideaal! Kost 13 euro ofzo. Ze zijn er ook bij sommige budgetstores.. Daar kost het hier 5 euro en is precies hetzelfde, alleen een ander merk..
Wij zijn ook nog opzoek naar 'DE' korrels... Maar de poep van onze katten ( kittens 29 en 22 weken) stinkt echt enorm! Ze krijgen altijd brokken van Felix en ook 1x in de 2/3 dagen zachtvoer van Felix... Kan ik beter ander voer kopen? Zoja.. Welke?
Ik gebruik Catsan, heb van alles geprobeerd. Maar mijn kat is heel kieskeurig en alleen Catsan doet het goed hier.
Al eens vers vlees geprobeerd? Bij de jumbo en c1000 hebben ze bijv smuldier in de vriezer liggen. Whiskas is water met een vleessmaakje en hier gaan ze oa vaak erg van stinken. Zit veel rotzooi in waar ze niks mee kunnen. Dit schijten ze uit. Hetzelfde met de meeste broksoorten. Heb hier ook verschillende soorten brok gehad en met alles stonken ze als de hel. En veel drinken en hatuurlijk plassen. Nu vlees en super kleine hoopjes die niet stinken..
Hier altijd catsan 20 liter zakken zijn in Duitsland goedkoper dus als we daar de boodschappen doen altijd even langs de dierenzaak daar