Foto's afdrukken waar mooi resulaat??

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik liet eigenlijk altijd mijn foto's afdrukken bij een fotozaak hier op dorp, maar die vind ik nu wel erg duur geworden 39 ct. per foto.. Ik heb nu 240 foto's om af te drukken dus ongeveer 100 euro dat vind ik toch wel een duur grapje worden.

Ik heb ook wel is foto's bij media markt of bij snapfish laten afdrukken maar daar was ik niet zo tevreden met het resultaat.. bij snapfish waren de foto's opzich wel goed maar er waren verschillende formaten bij en bij de mediamarkt waren de kleuren heel raar van het afdrukken..

Waar drukken jullie je foto's altijd af.. mag ook online zijn en wat betalen jullie??

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Profotonet of fotoklein. Prijs weet ik niet zo direct.

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    hmmm.. fotoklein hebben we hier ook op dorp maar daar kom ik eigenlijk nooit.. zat op de site te kijken net maar daar kon ik de prijs niet vinden net..

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Profotonet heb ik eens portretten laten afdrukken (zelf gemaakt) en die zijn echt prachtig geworden. Maar kostten ook wel wat meer.

Laatst foto's bij de aldi af laten drukken, ik vond die goed. (voor weinig)

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Bij de aldi?? In de winkel of online?

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Profotonet.nl

Maar die is ook niet goedkoop, maar dan heb je wel professionele afdrukken zonder kleurzwemen e.d.

7. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Kruidvat online

8. lolaatje1

lolaatje1 Actief lid

5 jun 2011
    145
    1
    18
    De Aldi! Home - ALDI Foto Service

Vandaag toevallig foto's binnen gekregen, zien er super uit. 5x 20x30 voor maar € 4,44 incl verzending!

9. Ik doe het de laatste tijd altijd bij Pixum, maar alleen omdat je daar 75 foto's gratis krijgt en alleen verzendkosten betaalt :)

Hiervoor deed ik het altijd bij webprint. Bij beide erg tevreden over de kwaliteit trouwens :)

Pixum heeft ook wel eens verschillende formaten, maar dat komt dan omdat mijn foto al een afwijkend formaat had en ze er, als ze 'm op de standaard formaten af hadden willen drukken, stukken af hadden moeten snijden.

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Profotonet.nl

11. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Een tip: als je foto's bestelt, kijk dan of je de fotocorrectie kan uitvinken. Dat kan dus bijv. bij de Kruidvat software en bij foto klein. Hun fotobestellingen lopen trouwens beide via CeWe.
    Als je het vinkje van de fotocorrectie uitzet, dan wordt de foto afgedrukt zoals die daadwerkelijk is. Bij autocorrectie gaat de software de kleuren automatisch corrigeren en dat is niet altijd ten goede van de foto, vooral niet als deze met software bewerkt is.

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland

Deel Deze Pagina