Idee voor klein cadeautje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik zit bij een sportvereniging met nog 8 meiden. Elk jaar hebben wij wedstrijden en dit jaar is op 29 maart de laatste wedstrijd. De vereniging is dit jaar voor het laatst bezig en we stoppen daarna allemaal.
    We willen nu voor allemaal een klein cadeautje kopen als afscheid zeg maar. Ik heb dus 8 kleine cadeautjes nodig.

Alleen wat??? Ik vind het enorm moeilijk! Hebben jullie ideeën?
    Ik wil het ook niet echt duur maken.
    We gaan ook sowieso nog uit eten en iets leuks doen als afsluiter, maar we willen elkaar gewoon iets leuks geven.

Alvast bedankt!

2. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Wat een leuk idee.. Ik weet niet wat je budget is, maar misschien is het leuk om een klein Budha beeldje te geven? Brengt veel geluk voor de toekomst..?

3. Laaarrr

Laaarrr Actief lid

20 dec 2012
    196
    0
    16
    NULL
    Rotterdam
    Poeh wat een opgave. Bij ons hebben ze een plantenhal waar ze van die kleine mini plantjes in een potje hebben. Kost hoer geloof ik 50 cent of 1 euro. Pak je ze in in doorzichtige foliepapier en met een leuk klein minikaartke met je naam erop. Tis een klein cadeautje dat wel maar het blijft wel heeeeeeel lang kn leven en dat houdt de herrinering aan jou levendig!

Succes laat even weten wat het geworden is!

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Bj de winkel FlyingTiger hebben ze hele leuke goedkope dingen.

5. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik heb mijn vriendinnen laatst een keer een bak vorm gegeven. Met het idee om voor elkaar te bakken en zo nog eens af te spreken?

voor iedereen een blad, liblele margriet woonidee?

een thee doos gevuld?

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Vergeet me niet zaadjes in leuk potje (action). (Vergeet me niet)

Of leuk thee glas (hier bij de action van die leuke gekleurde) met zakjes thee en theezakje schoteltje. (Kom nog eens thee leuten)

Een bidon (primark heeft leuke) (voor de nieuwe sport toekomst)

Deel Deze Pagina