welke kerstkleuren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Makkie, 15 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Vorig jaar was onze woonkamer nog in aardetinten, toen had ik alles goud/mokka/bruin. Nu hebben we het allemaal strakker dus ook de kerstversiering aangepast, we hebben nu alles zilver/zwart. De grote glazen vazen gevuld met glinstertakken en kunstrozen in het zwart/zilver..ook in de woonkamer hier en daar de vlinders zoals eerder vernoemd in het forum hier...heel klassiek in ieder geval dit jaar!

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wij hebben allerlei kleuren kerstballen in de boom hangen, dat vindt mijn man het mooiste.
    Hij is sowieso echt een kerstfan, heel het huis, én de tuin staan vol kerstspullen!
    Op onze dressoir staat nu een kerstdorp, onder de boom een stal, aan de muren kerstster, een krans, een kerstklok. Aan de lampen in de kamer hangen ook wat kerstspullen. Zelfs aan de gordijnrail heeft mijn man spullen gehangen. :)

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Klinkt gezellig Jusi!

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Voorgaande jaren, hadden we een gekleurde boom.

Dit jaar hebben we een nieuwe kerstboom gekocht (kunt) en zijn we dit jaar op zilver en rood overgestapt. Mat en glanzend, en sommige met een motiefje. Ziet er erg leuk ook. Ook voor de ramen allemaal lampjes, en nog meer lampjes in huis.

Ondanks dat ik tegen de kerstdagen aanhikte, heb ik er nu ontzettend veel zin in.

Deel Deze Pagina