Vraagje; mijn dochter is bijna 3, is Bambi (deel 1) geschikt voor haar? Wat vinden jullie? Kijkwijzer zegt nl 6. Weet niet of dat met deze film echt zo nauw komt...?
gaat vooral om het begin he als mamie dooor een jager gepakt word das nou niet echt een fijn stukkie (zelf spoel ik die nog door haha)
Ik heb hem zelf heeeel lang geleden eens gezien, dus weet er niet meer veel van. Bedankt voor jullie reacties. Denk dat ik mss toch beter een andere disneyfilm kan uitzoeken
Mijn dochter vond het toen nog best eng, heb toen idd wat stukjes verder gespoeld. Net als bij sneeuwwitje en dat stukje met de heks. Nu kijkt ze alles
mijn dochter van 2,5 kijkt hem ook, maar die is niet snel gevoellig voor zielig dingen geloof ik... dat vanaf 6 jaar is voornamelijk vanwege de jager die moeder doodschiet...
Bambi is wel erg zielig inderdaad. Ook nog een grote brand in het bos en dan nog de mama van bambi die doodgeschoten wordt. Best wel heftig voor kleintjes allemaal. Hier hebben we gisteren de aristokatten en mary poppins gekocht voor ons dochtertje. De aristokatten is echt een succes! Ook wel spannende stukjes, maar niet te spannend.
het zijn vaak maar kleine stukjes idd de stukjes die horen bij het vervolg van een disney film. inleiding.... zielg stukkie.... het mooiste lieve stukkie (grote deel van verhaal0.. dan vaak weer een spannend stukkie ... en dan eind goed al goed. de spannende stukkie maken het of ene film vanaf 6 is of AL. zo is cars 2 ook vanaf 6 nou ik vond er niks engs aan en onze meid ook neit. en ook rapunzel snapten we niet dat die vanaf 6 was jah en heel klein stukkie... miss moet je hem zelf ff eerst vlug kijken in versnelde versie dna zie je gauw genoeg of het voor je kleintje wat is. aristokatten is idd een aanrader wasons meisje op die leeftijd oo kgek van. ook dombo doet het goed. of winnie de poeh
Mijn zoon van 3 vindt deze disney- en pixarfilms geweldig: Cars Finding Nemo Madagascar 2 Takel's sterke verhalen Wel aardig: Aristocats Madagascar Toy Story Dumbo Jungle Book Robin Hood Happy Feet Bee Movie Bambi vond hij niet leuk, en ik denk dat hij het stukje met de jager te spannend zou vinden (zo ver zijn we nooit gekomen). Zielig zit hij niet zo mee (heeft nog niet zo heel veel inlevingsvermogen, denk ik), maar met spannend wel. Films die hij voor het eerst ziet, kijken we altijd samen. Zodra ik wegloop, zet hij de dvd op pauze. En films die hij vaker gezien heeft kan hij ook zonder mij naast hem zien, behalve bij de stukjes die hij daar te spannend voor vindt (bijvoorbeeld met de trekkers en Frank in Cars; heeft hij al 1000 keer gezien en hij wil het nog steeds niet alleen bekijken).
ik zou z'n film even een paar keer samen kijken, zodat je het even wat luchtiger kan vertellen en wat kan relativeren wat ze zien... hier is ze gek op: Happy Feet (pinguins!) Rattatouille (muis kijken!) Bolt (hondje) Winnie de poeh Mickey mouse filmpjes soms Dombo soms musical van woezel en pip Mamasé van K3
Ik ga Bambi niet doen, best veel reacties hier die me zeggen dat het slimmer is om het niet te doen Aristokatten ken ik zelf niet, zal even kijken zo! Zal de andere tips ook even uitpluizen. Heb er zelf ook nog 2 die ik erg leuk vind, en die zijn volgens mij wel alle leeftijden, nl: De Leeuwenkoning Belle en het Beest
haha belle en het beest die spoel ik in het begin verder! vind ik heel eng! met die wolven in dat bos... en dat ze dan naar het kasteel vlucht, en daar dat beest tegen het lijf loopt. nee. niets voor een kind van 3 (lijkt mij) wel leuke filmen voor meiden: de kleine zeemeermin, aristokatten, duimelijntje!! ps. ik krijg mijn zoon echt niet zover dat hij 90 minuten voor de tv zit! dat begint hem snel te vervelen!! hoogstens een filmpje van een kwartier - 20 minuten
Die van mij vonden hem geweldig, moet alleen wel zeggen dat ik toevallig net als mama.... nouja, dan moest ik iets pakken bij het beeld en ik kletste er ineens doorheen of ze nog wilde drinken ofzo, ze hebben het heel lang niet doorgehad, maar ik was bewust even een goede stoorzender daar.
Tijs is 2,5 en vindt assepoester , Winnie the pooh , cars, ice age, ook bambi en dumbo erg leuk. Tijs is met name gevoelig voor de enge muziekjes.
Belle en het beest ook te eng. Tis niet makkelijk . Kan me eigenlijk ook wel iets bij voorstellen, met dat enorme beest... ice age vind ze eng... Assepoester is favo nr 1 (al heeeuuul lang ) Kleine zeemeermin is ook een goed idee ja
Mijn zoontje van bijna 3 kijkt erg graag naar: - Toy Story (alle 3) - Lion King - Madagascar - Finding Nemo - Cars En ook bambi vindt ie erg leuk, het gedeelte met de jager doet em niet zoveel, hij vind vooral het stuk op het ijs erg leuk Lion King is veel zieliger, als de vader van Simba doodgaat, daar wordt m'n mannetje wel even stil van, maar daarna kijkt ie weer vrolijk verder
Hier vond ze niet veel aan Bambi. Wat ze wel kijkt en erg leuk vindt: - sneeuwwitje -assepoester -alladin -dombo Belle & the beast en lion king hebben we ook, maar die vind ik nog te eng voor haar.
Hier een dochtertje van 2 die dol is op: - Rio! (met die blauwe papegaai) - Finding Nemo - Mickey Mouse De pixar films hebben dus de voorkeur. Snap ik wel, is allemaal wat gekleurder en levendiger. Ik denk dat de Disney films leuk zijn als ze wat ouder is.
Hihi, hier keek mijn zoontje altijd : Cars Toy story 1/2/3 ratatouille (vond alleen het begin wel beetje eng) Alladin 2 en 3, 1 vind hij de grot eng brother bear