Welke nagellak

Discussie in 'De lounge' gestart door jennifer24, 16 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik werk in de zorg en heb dus heel vaak handschoenen aan, zit veel met mn handen in het water etc.
    Daarnaast is mijn hobby schoonmaken, ik zit dus gedurende dag veel met mijn ha den in het water.
    Ik ben gek op mooie verzorgde nagels en het dan vooral een gezellig kleurtje erop. Alleen ligt mijn nagellak er op het moment na 1 dag alweer voor de helft af.
    Iemand tips? merken die extra lang houdbaar zijn tegen een stootje kunnen?

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Bij een nagelsalon gellak laten aanbrengen. Blijft bij mij 3 weken netjes zitten.

3. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Bij ons is nagellak ten strengste verboden? Blanke, korte, schone nagels zijn een must :)

In de vakantie laat ik weleens gellak zetten, maar ik ben er inmiddels niet meer aan gewend. Vind het dan ineens zo nadrukkelijk aanwezig.

4. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    ik zat zelf ook aan gellak te denken maar weet dus niet of Dat ook bestand is tegen zoveel water , maar misschien het proberen eens waard.

Bij ons is nagellak ook ten strengste verboden

5. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Maar gellak is toch ook nagellak? Hoe ga je dat doen dan als het eigenlijk verboden is?

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    J hoor blijft ook zitten.

Maar als het niet mag met je werk heeft het ook geen nut... want je haalt het er niet zo ff af...

Overigens blijft het hier wel 3 weken zitten maar is 3 weken echt veeeel te lang! Ik heb dan al een gigantische uitgroei.. om het netjes te houden moet ik elke 1,5 week.

Hou er dus rekening mee dat het dan best wat Pm kost

7. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Gellak. Ik laat mijn nagels een keer per 4 weken doen. Maar in mijn functie mag ik langere (heb ze niet extreem lang, gewoon netjes) en gelakte nagels hebben. Mijn patiënten reageren er altijd erg leuk op! Als je niks op je nagels mag, zou ik geen gellak adviseren. Van de gewone nagellak gebruik ik essence voor de nagels van mijn dochter.

Deel Deze Pagina