Welke keukenmachine raden jullie aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door miepje77, 18 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje77

    miepje77 Fanatiek lid

    25 mei 2008
    1.856
    427
    83
    Welke keukenmachine raden jullie aan? Wil er mee mixen, kneden en evt wortel raspen. Ook brood en pizzadeeg. Dacht altijd een Kitchenaid te willen. Maar na de miskoop van de Kitchenais staafmixer wil ik toch andere opties bekijken. Hij hoeft niet mooi in mijn keuken te staan. Kan gewoon in de kast. Hoor graag jullie ervaringen :) Bedankt!
     
  2. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.687
    9.657
    113
    Ik ben helemaal blij met mijn Kenwood Cooking Chef. Die kan alles, veel tegelijk en snel, heel veel accessoires. De kom kan ook verwarmd worden met inductie, tot op de graad nawukeurig. Je tilt m alleen niet zomaar effe je keukenkastje in en uit :oops:
     
    miepje77 vindt dit leuk.
  3. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.498
    24.375
    113
    Kenwood!

    Ik heb een Kenwood cooking chef. En dat is echt een krachtpatser en alleskunner. De verwarmingsfunctie die erop zit is handig. Maar een simpeler model zonder die functie is ook al goed.

    En er zijn tal van accessoires bij te krijgen. Denk aan pastamachine, vleesmolen, specerijenmolentje, brunoise snijder, etc etc.

    Alleen zou ik hem wel op een vaste en bereikbare plek zetten. Dat ding weegt zeker 10 kg. Dus heen en weer slepen zou ik daar niet mee doen.
     
    miepje77 vindt dit leuk.
  4. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.737
    5.393
    113
    miepje77 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina