Hoi hoi Gisteren is voor de 3e keer mijn knieschijf ernaast gegaan. Deze is voor t laatst geluxeerd in 2014. Ambulance is geweest en heeft hem gezet,en nu morgen naar huisarts. Vorige keren klapte hij zelf terug maar deze keer dus niet helaas. Hoe/wat is nu recente plan van aanpak? Vorige keren eerst foto/orthopeed en daarna brace gehad en krukken, later fysio voor revalidatie. Gaat dat nu nog zo of anders? En hoe snel was jij weer op de been? Kon je auto rijden etc. Bedankt voor het delen van jou ervaring!
Bij mij was de laatste keer 2016 en toen ging het hetzelfde als bij jou. Illegaal met brace gereden aangezien mijn baas moeilijk deed en ik niet met het OV kon ivm lange afstanden lopen. Kan me niet herinneren hoe lang het duurde voordat ik weer redelijk op de been was. Na acht of tien weken weer voorzichtig sporten?
Als ik het goed zeg is het foto gevolgd door fysio. Maar ligt aan de luxatie en het verleden stond me bij. De laatste die ik heb meegemaakt is ingestuurd (was ook bekend met meermaals luxatie) en dat traject werd elke keer opnieuw afgewogen. Sterkte in ieder geval!