Aliexpress en wasbaar maandverband/inlegkruisjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Saar22, 28 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik wil graag wasbaar maandverband en inlegkruisjes proberen. Nu schrikken de prijzen me hier een beetje af en ik zag dat ze ze op ali ook verkopen. Ik zie hier met name de bamboe variant, is dit erg anders als 100% katoen? Heeft iemand ze daar besteld? Bevallen ze en zo ja waar heb je ze besteld?

2. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    In China gelden minder strenge richtlijnen voor producten als het gaat om plasticine en andere chemische stoffen. Ik persoonlijk waag me daarom niet aan verzorgingsproducten etc op Ali. Dus ik zou dit ook niet daar kopen. Dat het van bamboe en/of katoen is, wil niet zeggen dat er geen andere stoffen in zitten.

KleineLai en Triangel vinden dit leuk.
  3. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb er een setje van besteld eind vorig jaar. Deels katoen, deels bamboe. Ik vind ze fijn dragen. Geen irritatie wat ik bij normaal maandverband wel last van heb.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Dat is ook wel een beetje mijn angst inderdaad. Misschien dan toch maar een proefsetje van een website uit nederland...

iMoeder vindt dit leuk.
  5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik ben eruit en heb 2 keer een probeerset bij katoen en ko besteld.Ik heb besloten dat goedkoop duurkoop is;)

iMoeder en Bubblez vinden dit leuk.
  6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik sluit mij volledig aan bij imoeder.

Imse vimse (bijv bij lieveluiers.nl) is best goed betaalbaar vind ik zelf.

iMoeder vindt dit leuk.
  7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja ! ik gebruik ze al jaren van Ali.
    Bevalt goed :)

8. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Omdat mijn eigen topic over wasbaar maandverband al gesloten is: ik vroeg me af hoeveel je er gemiddeld nodig hebt om een menstruatiecyclus goed door te komen?

Ik heb nu 6 daypads van Fuzzybunz als inlegkruisje, zitten prima, (moet alleen wel opletten welk ondergoed ik draag, anders schuiven ze) en 6 nachtverbanden van Blumchen, als maandverband. Net mijn 1e menstruatie na de bevalling door en beviel tot nu toe goed. Alleen bleef het bloedbad dat ik verwachtte uit (geef geen bv), het stelde niet veel voor...Dus een echte vuurdoop was het voor mijn gevoel nog niet. En met 6 stuks kom je nog niet 1 dag door...

Ik wil er graag meer bij bestellen, in delen, want ik vind ze echt heel duur...

Deel Deze Pagina