Hey Meiden, Moet het even van me afschrijven hoor, is wel een heel verhaal. Wij hebben een stokke kinderwagen gekocht bij de babydump. Super wagen! Alleen vonden wij na een aantal keer toch wel een lang stuk ermee te hebben gelopen dat die wielen haast wel klonken alsof je met een winkelwagentje liep. Wij naar de babydump gegaan en er naar laten kijken. Was iets met de lagers dacht hij, nou prima. We zouden nieuwe achterwielen krijgen en zouden rechtstreeks naar ons toegestuurd worden. Na 2 weken hadden we nieuwe achterwielen. Helaas was toen het probleem nog niet verholpen dus zijn we opnieuw naar de babydump gegaan, wij vonden ook dat er steeds meer speling kwam in het gehele onderstel. Dit was de verkoper met ons eens ( dezelfde als van de wielen). Hij wou het onderstel naar Stokke sturen om het daar te laten beoordelen. Zou w.s. 3 a 4 weken duren voordat hij weer terug was. Zou een leenwagen krijgen.. komt hij terug ja het enige wat ze hadden was een koelstra uit het jaar nul volgens mij. Maarja beter iets dan niets. Alleen zaten er geen adapters bij voor de maxicosi. Daar baalde ik al enorm van maarja moet ik maar voor lief nemen dacht ik toen. Uiteindelijk nog wel een parasol erbij te leen gekregen. Mocht hem nog wel om komen ruilen als er weer een quinny terug kwam want daar zaten wel adapters bij. Maar woon nou niet echt in de buurt.. is 80 km even op en neer daar heen.. vind het wel prima. Nu had ik dus afgelopen maandag gebeld of ze konden zien hoever het leek.. volgens die mevrouw stond hij bij stokke en was hij in behandeling. Ze kon verder niet zeggen wanneer hij klaar was oid. Dacht bel vanmorgen even weer want ik ben die leenwagen maar als zat.. is echt een onmogelijk ding. Als ik de rem er op en af wil doen dan moet ik er haast op stampen om hem erop te krijgen en me zoontje ligt dan te shaken in de wagen en andersom net zo. En geen adapters.. zo waardeloos!! Verder rijdt hij ook voor geen meter. Ben het dus spuugzat en wil gewoon me eigen wagen weer terug. Bel ik vanmorgen naar de babydump kunnen ze totaal niks vinden op mijn naam van het onderstel ???????? Moest ik het formulier even naar ze mailen en dan zouden ze het uitzoeken.. had om 10.00 verstuurd maar om 13.30 nog niks gehoord.. ik gebeld wisten nog niks meer. Ze zouden het nu uitzoeken en ik hoor het vandaag of anders maandag. Ze hebben dus totaal geen idee waar mijn onderstel nu is ??? terwijl ze maandag nog tegen me zeiden dat hij in behandeling was. Vind het zo raar! Ze hadden ook al naar het filiaal gebeld of hij daar al was maar niet dus. Ik had voor mezelf al bedacht dat als ik me onderstel op ga halen dat ik dan wel een compensatie wil. Zoiezo al voor de leenkinderwagen en de hinder wat ik er van heb en nu ook met dit gedoe er allemaal bij en als ik hem eerdaags hopelijk terugkrijg past me zoontje w.s. al niet meer in de reiswieg, vind dat echt wel jammer. Ben vandaag al 45 min zoet geweest met bellen/mailen e.d.. En totaal zijn we straks 3x op een neer naar de babydump gereden. Kost ons ook een halve tank. Vinden jullie het kunnen dat ik korting wil vragen op een buggy die ik graag wil. En wat zou dan een redelijk bedrag zijn? Ik wil graag de quinny zapp xtra 2011. Is daar nu in de aanbieding voor 206 euro. Denk toch echt dat ik wel wil proberen om hem voor 100 euro mee te krijgen voor al dit gedoe
is het een fout van baby dump of van stokke ik bedoel je kunt alles op babydump schuiven maar stokke is degene waar ze afhankelijk van zijn. daarbij zijn de 4 ween al om? want als die nog niet om zijn dan vind ik dat je nog even moet wachten. daarbij denk ik dat je blij mag zijn dat je een leenwagen hebt gekregen dit hoeven ze niet te doen want het is gewoon een extra service
Het is niet bekend waar de fout ligt maar ik baal er enorm van. Het is een hartstikke dure wagen en wil hem gewoon graag terug. De verkoper had gezegd w.s. met 3 weken is hij er wel weer maar ik zeg meestal een week langer. Het is dus nu 3 weken terug. Wat had ik dan gemoeten als je ook al geen leenwagen krijgt.. je kan toch niet zonder.
Nou je moet ze dan die week dus nog geven. Tuurlijk is het vervelend maar ze zijn niet verplicht je een leenwagen te geven.
En wat betreft de korting... je kan het proberen maar ik denk dat ze je al een service hebben gegeven door die leenwagen te geven. Als een product ondeugdelijk is, ligt dat natuurlijk aan de fabrikant.
Ik wil ook best nog wel een week wachten. Al vind ik het niet leuk maar zou toch wel graag willen weten hoe het zit waar mijn onderstel dan is. En hoe zou je nou 3 weken zonder kinderwagen kunnen..?
Ik heb niet eens een kinderwagen, je kan wel zonder hoor maar dat was je vraag niet. Dat ze jou een leenwagen hebben geboden is idd al een tegemoedkoming. Je moet de verkoper in de gelegenheid stellen om het probleem op te lossen. Hij doet nu zn best. ik kan me wel voorstellen dat je het lastig vindt maar ik weet niet of het wel zo fair is om 106 euro te eisen, de korting die je wil. Je kan het erover hebben maar ik zou me kunnen voorstellen dat baby-dump dat te ver gaat. Mocht het na de reparatie nou nog niet opgelost zijn dan wordt het een ander verhaal... maar even afwachten dus.
Owh oke.. gebruik jij veel de draagdoek/zak ofzo dan? Ik dacht dat dat wel gebruikelijk/ 'normaal' was dat je een leenwagen kreeg. Zal even zien hoe het afloopt en hoe het gaat met de tegemoetkoming/ korting
nou ik gebruik kinderwagen dagelijks, als dit mij was overkomen had ik ze nog paar dagen de tijd gegeven en anders nieuwe wagen. kom op... het is een kinderwagen...geven ze anders maar geld terug.
Misschien totaal niet vergelijkbaar hoor, maar wij hebben een fietsenwinkel. Als een klant zijn fiets komt brengen voor een reparatie, krijgt hij altijd een leenfiets mee. Dit heeft er niks mee te maken of de schade een fabrieksfout is of gebruikschade, dat doen we gewoon. Dat is inderdaad niet verplicht, maar wel heel gewoon. Dus ik vind het helemaal niet zo speciaal dat de babydump een leenwagen geeft. Verder hebben ze gezegd 3 tot 4 weken. Is het dan niet verholpen, dan moet de babydump voor een oplossing zorgen. Zij hebben het product verkocht, dus het is hun verantwoordelijkheid. Als wij een fiets verkopen die niet deugt kunnen we ook wel zeggen dat het aan Gazelle/Batavus/Corina/wie dan ook ligt, maar daar heeft een klant niks mee te maken. Wij hebben het product verkocht, dus wij zijn verantwoordelijk. Dan geven we dus, als de klant een ander product wil kopen, inderdaad korting als tegemoetkoming. Wij willen namelijk niet dat de klant met een vervelend gevoel weg gaat, en al helemaal niet dat de klant aan kennissen gaat vertellen dat wij zo'n rotzaak hebben. Dus als babydump iets aan klantenbinding doet, dan geven ze inderdaad korting op een ander produkt. Daar is niks raars aan. Dus; als jouw wagen niet voldoet, dan moet babydump dit vergoeden. Hoe zij het geld weer terughalen bij hun leverancier is jouw probleem niet. Jij hebt een koopovereenkomst met de babydump, niet met hun leverancier.
hier ook zo zelfde soort verhaal. kinderwagen( hier duowagen) kapot. gebeld en kreeg inderdaad ook een leenwagen te leen. zou ook 4 weken over heen gaan en hun vertelde me er ook duidelijk bij dat ik die 4 weken echt ff moest afwachten. ik had ook een duowagen te leen maar kon er echt niet mee overweg maar was al blij met t feit dat ik iig de boodschappen kon doen( doe ik altijd lopend) en inderdaad de 4 weken waren voorbij en werd op die zaterdag gebeld dat mijn wagen( ook onderstel) terug was en ik m op kon halen. wij moeten denk ik 40 min rijden naar een babydump zaak. al met al is de leenwagen hun service. je zult geen korting krijgen denk ik maar je kan t allicht vragen. hopelijk is t snel opgelost en heb je snel je eigen wagen terug
maar wat ik uit jou verhaal op maak.... is dat jullie wel klantvriendelijk zijn en in mijn ogen is de babydump dat niet altijd. ligt er maar net aan hoe hun pet staat denk ik. en ze geven geen korting.... iig niet aan mij
Nou vind ik ook het is ook geen wagen voor 300 euro ofzo, niet daar wat mee mis is met een goedkopere wagen maar je mag toch wel wat verwachten als je zo'n dure aanschaf doet
Ben ik het helemaal met je eens. Als ik straks de wagen kan halen dan wil ik toch proberen of er iets te regelen valt. Nee heb ik ja kan ik krijgen toch..
Oh nou dat valt dan volgens mij gewoon nog onder de aankoopgarantie! Dan moet jij gewoon een nieuwe en dan zoekt de babydump het maar uit met Stokke! Kijk even op je bon wat erop staat en anders kun je misschien direct contact opnemen met Stokke. Als het via-via gaat, duurt het altijd lang.