ik weet dat ze erzijn maar ik weet niet hoe ze heten. ik wil dus graag mijn mura blijven gebruiken. en dan z'n buggy die je vast maakt aan de wagen erbij voor fynn wie o wie kan mij vertellen hoe die dingen heten?
Denk er goed overna, heb er niet al te positieve verhalen over gehoord! Wij gaan denk ik voor een plankje achter de wagen, al dan niet met zitting. Trouwens...gefeliciteerd met je zwangerschap Onze kids zullen niet veel van elkaar schelen.
Hmmm dat ziet er wel handig uit!! Beter dan zo'n plankie, ik denk niet dat die van mij daar op wil blijven zitten. En om nou m'n Mura niet meer te gebruiken en een dure duowagen te kopen, vind ik ook weer zo wat!
ik lees even mee, ook een maxicosi mura en vind het ook zonde om nu nog een duowagen aan te schaffen. Jullie zijn er op tijd bij met 4/5 weken zwangerschap
Ik was dat ding van de week voor een vriendin aan het google-en en las een aantal reacties dat hij op de mura niet lekker zou passen, hij zou er makkelijk afschieten dus misschien goed om even duidelijk te krijgen. Wij hadden ook een mura, hebben hem verkocht en een duowagen gekocht. Wel jammer van de mura maar ja.....2 wagens is ook ee nbeetje overdreven
ja toch ben gewoon op zoek niet dat ik al wat aanschaf. heb over 2 weken mijn eerste echo en daarna dan ga ik rustig aan verder. maar ach die voor bereidingen zijn zo leuk!!
ja die had ik ook gezien maar fynn is van het weg lopen als hij iets leuks ziet. wij lopen heel erg veel waardoor het ook niet erg comfi is als hij niet gewoon kan zitten
. ja jayden is ook wel van het wegrennnen maar ja we zijn dan weer een half jaar verder en de kleinste kan ik het begin ook nog in de draagdoek....
Er staat wel zoiets te koop in Zevenaar. Misschien is het wat voor je. Marktplaats.nl > te koop zeer goeie buggypod. - Kinderen en Baby's - Buggy's Lotte