welke kind heeft net de waterpokken en woont in omgeving haarlem??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jmm, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Kunnen we niet een clubje oprichten voor kinderen in omgeving haarlem die de waterpokken net hebben incubatie tijd nog hebben (ze zeggen na 5 dagen geldt het niet meer ) en dat kinderen die het nog niet hebben er lekker mee kunnen spelen, spreken we af in een speeltuin ofzo???
    Ideetje???

gr jmm

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ehm...wat?

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Yeah pokkenparty!

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    *proest*

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Pak dan meteen ook de mazelen en rode hond joh. Ze kunnen ze maar gehad hebben :(

6. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    Wow, serieus ???

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Zou je dat nu wel doen met dat hete weer?

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Als hier de pokken Zou heersen zou ik mijn kind er ook bewust niet vandaan houden hoor zoon is 4,5 en nog de pokken niet gehad ik had gehoopt dat hij ze allang achter de rug zou hebben,

Mocht een nichtje de pokken krijgen dan gaat zoonlief daar lekker mee in bad hoor,

Ik Zou het niet bewust opzoeken en zoeken bij vreemden zoals ts Maar de pokken maar als het in de familie bij een nichtje voorkomt ofZo ja dan zou ik er wel bewust heen gaan

9. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Na de grote vakantie gaat het waarschijnlijk snel. Hier mogen ze met waterpokken gewoon naar school.

Hier heel mild gehad in mei stuk of 25 en geen last gehad

10. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ik snap dat je ze van de pokken niet weg houd, ze hebben het hier alle 3 al gehad
    maar om nu bewust kinderen samen te gaan zetten :-s vind ik een vreemde gedachte

m'n dochter heeft er echt van af gezien, ze kreeg het op school .. maar om nu m'n dochter bewust bij kinderen te zetten in de hoop dat ze het zou krijgen

11. Koon

Koon Niet meer actief

Ik spreek meestal met mensen iets af omdat ik dat leuke mensen vindt, maar dit kan ook ja....:$

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Dit is nou eens wat anders, verrassend:D;)

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Heb een vriendin in Haarlem waarvan ik hoorde dat de waterpokken een aantal maanden terug heel erg heerste. Straks richting de herfst krijg je weer meer kindjes die het hebben.

15. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Zo vreemd is het toch niet? Ze kunnen de pokken beter jong krijgen dan hebben ze er meestal minder last van. Als je dan de 'pech' hebt dat jouw kind ze niet krijgt kun je het opzoeken.

16. Koon

Koon Niet meer actief

Sorry, ik vind het wel vreemd om via internet met vreemde mensen een speeldate te regelen om je kind de waterpokken te 'bezorgen'.

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Volgens mij zit er ergens een pok in je kop of zo?

Dat ze het allemaal wel eens krijgen ok. Maar om het bewust op te zoeken. Jeetje zeg. Ik zou zeggen hup in je auto richting biblebelt

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Euhm, volgens mij interpreteren jullie het bericht verkeerd?

Is het niet zo dat kind van ts ze net heeft en daarom alleen wil spelen met andere kindjes die de waterpokken (net) hebben?

Lijkt me minder prettig voor de kinderen in de speeltuin die ze nog niet hebben gehad, maar goed.

19. Koon

Koon Niet meer actief

Volgens mij stelt ze voor om kinderen die nog geen waterpokken hebben gehad in aanraking te laten komen met een kindje die ze net heeft en dus nog besmettelijk is. Zodat al die kindjes ze krijgen en er dan vanaf zijn.

20. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Zw wil toch een clubje oprichten voor kinderen die net de waterpokken hebben? Lijkt me dat haar eigen kind dan zelf ook net de waterpokken heeft.

Deel Deze Pagina